Gå til innhold

Linnea, Elvira eller Alvilde?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linnea - veldig søtt!

Elvira Nikolaysen selvsagt!

Alvilde - fint navn. Såg forresten en liten jente som het Alvilda og det er jo også veldig skjønt!

Jeg liker best Linnea, men det er jo mange som heter det for tiden. Så hadde kanskje gått for Alvilde/a:) Men ikke Elvira, det synes jeg ikke er noe fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea er finest synes jeg, men det er veldig mange som kaller ungene sine for det nå. Vet ikke om det spiller noen rolle for deg da. Synes navnet er både søtt og tøft på en gang..

 

Alvilde assosierer jeg med noe positivt siden min bestemor hadde det som mellomnavn, men jeg synes det er finere å korte det ned til bare Vilde.

 

Elvira synes jeg ikke er så fint, vet ikke helt hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Elvira - kult navn, liker det godt!

2) Alvilde - pent, har ikke noe å utsette på det navnet

3) Linnea - fint, men vet om x antall små Linneaer så jeg synes det har blitt litt kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ingen av dem spes godt.

Linnea er tydeligvis poppis-navn, men jeg har ridd en hest som heter det så litt sånn dyrenavn for meg.

Alvilde syntes jeg var gruuseomt.

Så da er vel Elvira det eneste som er ok selv om jeg ikke liker klangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvira!!! -Kjempefint og akkurat passe særegent. Gå for det!

 

Linnea er også kjempefint, men likte Elvira bedre.

Alvilde var ikke pent i det hele tatt. Minner om navn som Audhild eller Oddlaug...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alvilde hadde min mormor til mellom navn...jeg har kjempe lyst å kalle min datter det hvist det er ei lita jente jeg bærer på...men har problemer me å få samboeren min med på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvira - fantastisk fint. Veldig på fremmarsj. Syns det dukker opp små Elvira'er hver dag, så det er nok et nytt poppisnavn.

 

Linnea også fint.

 

Alvilde liker jeg ikke så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt både Elvira og Linnea, men siden jeg assosierer Elvira med hun Nikolaisen, så hadde jeg gått for Linnea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...