Gå til innhold

Liker dere munnsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og må innrømme at jeg sjelden nyter munnsex. Nå er det lenge siden mannen min har gitt meg det også. Er det vanlig at mannen gir munnsex? Dumt spørsmål sikkert, men jeg er jo helt grønn.

Hos oss er det mest jeg som suger han. Jeg synes det er ok, men nyter det jo ikke spesielt selv. Han virkelig liker det, men klarer aldri å komme i munnen på meg. Så sugingen blir bare et forspill før vi har vanlig sex etterpå. Er det vanlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

munnsex er fantastisk syns nå jeg:) syns det er herlig og få og gi, gi fordi han syns det er godt. kan komme både jeg og han av det ja.

Skrevet

Jeg elsker å gi mannen min munnsex. Det gjør meg skikkelig kåt. Men liker ikke å motta. Så her er det bare den ene veien, og trives med det!

Skrevet

Jeg elsker å få, men klarer ikke suge mannen min.

Leit, for jeg vil jo gjerne gi tilbake, men har ikke sjans..

Skrevet

Jeg elsker munnseks og det beste er når han slikker på klitoris mens han fingrer meg. Ellers elsker jeg også å suge mannen jeg nyter det like mye.

Skrevet

Jeg suger mannen min flere ganger i uka, og elsker når han spruter meg rett i ansiktet så det renner nedover. Tror han liker at jeg virker litt ludderaktig. Etterpå gir han meg ris på rumpa, mens jeg fingrer med meg selv. Ydmykende og opphissende på én gang.

Skrevet

jeg liker å få munn sex og jeg liker å gi :)

Suger han gjerne til det går for han :)

Skrevet

Det er vanlig hjemme hos oss og.. Jeg har opplevd at gubben har gitt meg oralsex 2 ganger på de 4 årene vi har vært sammen.

Her er det bare jeg som gir.. Men jeg syns det er gøy så lenge han ikke kommer i munnen på meg.

Skrevet

vi elsker munnsex begge to vi :-)

Skrevet

jeg er ikke så veldig glad i deg..

men hadde sambo gitt meg litt så hadde jeg nok kunnet gi han litt også ;)

men sånn er det ikke, så da kan han bare ha det så godt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...