Gå til innhold

Noen som har vært på ferie i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på tur til Praha med klassen når jeg er 26 uker på veg.. gleder meg veldig men gruer meg litt også. Vi skal jo rundt på forskjellige steder og slik så det blir sikkert mye gåing.. hmm... er ikke så stor enda da vertfall, har fått en liten kul bare. Hadde man ikke vist det tror jeg ikke folk ha sett det. Kankje litt lettere vist man ikke er så stor??

Jordmora sa at det var helt greit og reise og slik også da så får håpe det går bra.. Men hvordan er man egentlig i formen i uke 26?

Noen som har noe tips og råd?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til London neste helg, da er jeg i slutten av uke 29. Det blir nok ikke så mye trasking som jeg er vant til når jeg er der, men har tenkt til å nyte en siste weekendtur sammen med mannen min før lillegutt kommer. I mitt tilfelle er jo turen på eget iniativ, så vi kommer nok til å gå på masse kaféer og ta ting i mitt tempo hvis jeg blir sliten og sånn.

Men, så til det du spør om ;) Det er jo sikkert veldig forskjellig fra person til person, men tror det går helt fint med tur i uke 26. Bare pass på at du har på deg lette klær sånn at du ikke svetter ihjel og selvfølgelig gode sko. Det kan sikkert være lurt å investere i noen støttestrømper også. Jeg merker selv stor forskjell når jeg bruker mine og når jeg ikke gjør det.

God tur da!

Skrevet

Har vært på to ganske tidlig i svangerskapet og skal på to til i løpet av julen og januar. har termin i april. regner med at det går strålende. litt stressa sist med mat, men det gikk fint. gikk mest på at jeg ikke kunne spise det jeg hadde mest lyst på.

god tur!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...