Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 har ei jente på ca ett år. når jeg var ca 3 mnd på vei med henne var jeg hos gyn, fikk etter noen dager tlf fra gyn om at jeg måtte komme tilbake. jeg hadde klamydia. jeg skjønte ingenting. jeg hadde vært sammen med kjæresten min i 6 år, og jeg hadde ikke vært utro. det kom for en dag at han hadde hatt en one-night-stand- i fylla- hjemme i vår dobbeltseng! ett år tidligere. jeg klikka helt, vi snakka og snakka og fant ut at vi ville fortsette. han ville bare ha meg og jeg ville bare han han. dessuten så var det en baby på vei. vi har i mellomtida gifta oss, flytta og kjøpt hus, og har det ganske bra. men jeg tenker innimellom på at jeg aldri kan stole på han igjen. blir gal av å tenke på det. høres det rart ut at jeg valgte å bli? har andre opplevd lignende ting og valgt det samme som meg, evt valgt annerledes? trist og lei.
Love my kidz Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Oi oi, synes du er tøff og moden som tilga dette. Jeg forstår likevel at det ikke er så lett å glemme det og føle man ikke kan stole på ham fullt ut. Men du tok et valg og må stå for det! Han bør imidlertid ha forståelse for hva du føler og ta hensyn til det. Jeg ville fjernet mulighetene hans for utroskap. F.eks nekte ham å dra på nachpiel osv..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Ikke rart at du valgte å bli, skjønner deg godt. Men, du må prøve å stole på han igjen. Å nekte han å dra på nachspiel etc er bare dumt. Vil han være utro kan han like så godt være det midt på dagen, i bilen med ei venninne på vei hjem fra jobb, på jobb, hemlige møter i lunsjen etc.. (snakker av erfaring)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Kjære kusine? Uff, tenker du så fælt på det nå? Jeg synes du skal prøve å glemme det, hvis dere har et godt forhold- hvilket jeg tror dere har? Du vet jo hva jeg har opplevd, og kan jeg bare ikke legge bak meg, så jeg tror nok jeg stikker. Ring hvis du vil prate klem fra "the grand old lady"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå