Smashi Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 ....og har vært det i snart 1 år. Vi la pengene i en konvulutt i seksjonen vår og når vi skulle bruke dem så var dem borte...det er jo mye penger og trenger dem selvsagt.....så kjære spåere er det noen av dere som kan se hvor dem har blitt av? Blir meget glad og takknemlig for svar
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 ser en kvinne med lyst hår til skuldrene har dem..hun er tynn ikke så fryktelig høy
Smashi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Tusen takk for svar....men må si at jeg hadde mistanker om det ja og din beskrivelse stemmer utmerkt på den som jeg mistenker....ja, ja de var de pengene....dem ser jeg aldri mer...men tusen takk du er meget flink....
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 huff så dumt da:O(...er det ikke noen måter du kan få de tilbake???
moa_tobias Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Nå ble jeg nyskjerrig.. Hvem er denne damen??
Smashi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2006 Har konfrontert vedkommende når pengene forsvant men hun blånektet selvsagt på at hun hadde tatt dem, ble meget forbannet på meg for at jeg kunne tru noe slikt om henne....så jeg må nok se de pengene som tapt ja....mye penger å gå glipp av....tenkte ikke på at folk gikk i andre sine skap for å ta ting da, men har lært synd at den lærdommen kostet så mye....
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 huff at noen kan ha samvittighet for å gjøre noe sånt...føler ikke at hun har dårlig samvittighet for det og hun har allerede brukt dem opp...ja ja håper hun sover god om natten da ;O)
Smashi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2006 Ut fra den beskrivelsen som KIMBY gav og det som jeg trodde selv så er det faktiskt snakk om min egen SØSTER...tro det eller ei....gjett om jeg er skuffet da.....
moa_tobias Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 du får konfrontere henne med det.. herregud. 13 tusen er MYE penger!
Smashi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2006 13.000 er veldig MYE penger....hjelper ikke å ta det opp igjen og hvis du ser på hva KIMBY har skrevet over om at hun ikke har dålig samvittighet så stemmer det nok på henne ja....hun bryr seg ikke, hun tramper rundt som hun selv har tenkt det, samme om hvem hun tramper på....men gjett om det er surt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå