Gå til innhold

Hun har gått fra meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg gjør feil, men nå fikk hun nok og reiste.

Vil så gjerne ta del i min kommende sønn sitt liv og hverdag, graviditeten og fødselen. Et forhold til henne vil jeg også ha, elsker henne over alt.

Hvorfor gjør hun dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jeg har forvillet meg inn på et område jeg kanskjeikke har så mye peil på, er jo trosalt kommende mor og ikke far. Men tro mine ord, det å være gravid er ingen spøk, kroppen reagerer annerledes enn hva den pleier og psyken er veldig rar. Jeg trodde jeg skulle klare å begrense sinneo og sånnmen det er ikke lett. Jeg kjefter og riner om hverandre på den stakkars samboeren min som ikke gjør annet enn å være snill og jør alt for at jeg og spiren skal ha det bra. Jeg tror kanskje jenta di er inne i en fase, gi henne litt tid. Hun vil jo helt sikkert at ungen skal ha en pappa i nærheten.. Spør hva som gjorde at hun dro og hva du kan ofrbedre deg på.. Gå pent frem og hør på ha hun har å si og si at dette er nytt for deg o at du trenger litt veileninge fra henne om hva hun følero g hva du kan stille opp med.

Håper det ordner seg :-)

Skrevet

Hvorfor hun gjør dette?

Det kan du egentlig ikke spørre oss om. Eller: vi kan ikke svare. Hvis hun har fått nok og anser det som best å forlate deg, så har det sikkert ikke vært en enkelt avgjørelse. Men hun har helt sikkert gjort det fordi hun mener det er best for seg selv og barnet.

Det du kan gjøre med saken er vel å forsøke å få henne til å endre oppfatning. Hvordan du gjør det må være opp til deg. Det er jo du som kjenner deres forhold!

Skrevet

Ingen grunn til å være frekk.. Som jeg leste i et tidligere innlegg her så er jeg helt enig. Vil dere mannfolk ha oss vekk fra denne siden så får dere begynne å svare på de andre sidene hvor vi er "velkomne" og dere var jo ikke mye til hjelp for han stakkars mannen som har mistet jenta si. Du burde skrive et innlegg åp en av "jentesidene" f eks skravlesiden.. Her vil du få mange tilbakemld. Jeg svarte av en grunn og det vr fordi jeg vet hirdan vi jenter føler det når vie r gravide og det kanskje kan hjelpe han til å komme nærmere et svar.. Baklgher aty jeg rotet meg inn på denne sioden. Men dere fpr begynne å ta litt mere initiativ på de andre sidene da vettuu...!!!!!!

Don't mess with the hormones ;-)

Skrevet

Hei!I oktober ifjor ble jeg bedt av min daværende kjæreste, som jeg også elsket over alt på jord, om å flytte ut av leiligheten.Hun/vi, var da gravide i tredje måned.Etter to ukers følelsesmessig sentrifugering valgte å gjøre det eneste "riktige", i en situasjon som fortonet seg like absurd som tragisk.Du må innse at, uansett hvordan du vinkler det, har hun en virkelighetsoppfatning, som selv om den er helt annerledes enn din, er så absolutt gjeldende.Det beste du kan gjøre er å la henne være i fred, hun har nok med graviditeten.Vis at du er tilstede hvis hun skulle ha behov for det, men ikke tving deg på henne.Vær høflig, og aldri snakk nedlatende om henne.Jeg vet veldig godt hvor vondt din situasjon er, bearbeide kjærlighetssorg, sorgen for å ikke kunne delta i graviditeten, sorgen for å ikke kunne være med på fødselen.Prøv å fokusere på det som er viktig, nemlig barnet.Jeg glemte aldri å fokusere på min sønn, og selv om jeg ikke har han så ofte som jeg ønsker, begyner situasjonen med min eks-kjæreste å normalisere seg.Du må gjerne kontakte meg på mail, hvis du ønsker [email protected]

Lykke til!

• 4 måneder senere...
Skrevet

hei hi.. vhis du er like frekk med dama de som med hu dama som var så snill og hjalp deg forstår jeg godt at dama gikk fra deg.... du sier jo selv at du har gjort en del feil og at hun har dratt... dette er tiden da d skal behandle dama de med respekt og ikke være drittsekk... hilsen en mann med forståelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...