Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Etter at jeg og min kjære gikk "fra hverandre" for 2uker siden, og han ikke klarer å flytte ut, så må jeg gjøre det.. Så i dag flytter jeg til mine foreldre å første omgang, så tar jeg det som det kommer! MÅ bare komme meg uuuut. Han ville ikke flytte hjem til sine foreldre, å ville bo her med oss til han fant sitt eget, noe jeg mener er dumt, siden vi går oppå hverandre, og ikke får tid til oss selv. Han vil ikke være med på familierådgivning, så derfor blir det som det blir. mye krangel i hjemmet, og det er ikke bra for jenta vår. Mange sier til meg "kast han ut" og andre ting i den retningen der, men det vil han jo altså ikke. Da var jeg bitch og andre stygge ting, og ikke minst skulle han krevev foreldreretten for å "hevne" seg.. Så nå må jeg pakke, og skal være ute med alt til uke slutt.. (det meste av innventar er mitt) Han eier pc,pcbenk, en kommode og et lite klesskap, mens resten er mitt... måtte bare få ut litt tanker
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Kjempebra for deg! Man klarer ikke å komme videre uten å ha flyttet først. Gled deg til en koselig leilighet til deg og datteren. Masse venninnekvelder og ikke noe krangling. Prøv å få med deg mest mulig i dag så slipper du å gå tilbake flere ganger. Ønsker deg en kjempestart på nyåret:)
røre-røre og lille umulius Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Men dette skal du se kommer til å gå bra. Nå er jo det første steget tatt og resten kommer til å gå på skinner. Det er utrolig hvem som stiller opp bare man ymter frempå om litt hjelp:) Alt ordner ser for snille piker:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå