mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2006 #26 Skrevet 5. desember 2006 beste kjøp; Babybjørn bæreselen (brukte den hver dag hele sommer) sparkebuksene(når hun var bitte liten) janus ull pysjamas sportsvognen bodyer med knapp hele veien (når hun var bitteliten) verste kjøp smokkene tåteflaskene stellekommoden med balje..brukte baljen bare i to uker før jeg kjøpte balje til å ha på gulvet bagvogn- hun hatet å ligge i den
mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2006 #27 Skrevet 5. desember 2006 beste kjøp; Babybjørn bæreselen (brukte den hver dag hele sommer) sparkebuksene(når hun var bitte liten) janus ull pysjamas sportsvognen bodyer med knapp hele veien (når hun var bitteliten) verste kjøp smokkene tåteflaskene stellekommoden med balje..brukte baljen bare i to uker før jeg kjøpte balje til å ha på gulvet bagvogn- hun hatet å ligge i den
mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2006 #28 Skrevet 5. desember 2006 beste kjøp; Babybjørn bæreselen (brukte den hver dag hele sommer) sparkebuksene(når hun var bitte liten) janus ull pysjamas sportsvognen bodyer med knapp hele veien (når hun var bitteliten) verste kjøp smokkene tåteflaskene stellekommoden med balje..brukte baljen bare i to uker før jeg kjøpte balje til å ha på gulvet bagvogn- hun hatet å ligge i den
mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2006 #29 Skrevet 5. desember 2006 beste kjøp; Babybjørn bæreselen (brukte den hver dag hele sommer) sparkebuksene(når hun var bitte liten) janus ull pysjamas sportsvognen bodyer med knapp hele veien (når hun var bitteliten) verste kjøp smokkene tåteflaskene stellekommoden med balje..brukte baljen bare i to uker før jeg kjøpte balje til å ha på gulvet bagvogn- hun hatet å ligge i den
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 5. desember 2006 #31 Skrevet 5. desember 2006 beste kjøp: vogna Strikka dress i ull til å ha i vogn eller når vi skal på kjøyretur i bil ( er heimestrikka den, då) Verste kjøp: Dei 1000 vaskelutane med forskjellig farge på saumen. Brukar kun Mesoft eingongskompresser
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #32 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: -Babybjørn vippestol -Bleiebøtte -Flaskesterilisator -Flaskevarmer -Vogna (emmaljunga duo edge) -Stellekommode med uttrekkbart badekar -"Kneppe-bodyer", spesielt da gutten min var nyfødt Verste kjøp: -Dr.Brown-flasker -Brystpumpe
Duddlidu Skrevet 5. desember 2006 #33 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: Lammeskinn fra nøstebarn Mor signes ullteppe Kjøreposen i ull Vogna (emmaljunga) Voksipose Snekkerbukser (strammer ikke i livet) Værste kjøp: Stellebord til å sette på badekaret Bleiebøtta (Varmekabler i gulvet, tror jeg må sette ben på den) Pysjamas, bukser uten knepping i bena Litt for mye klær, synd å legge bort ubrukte nydelige klær.
Fiskestang Skrevet 5. desember 2006 #34 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: lammeskinn fra nøstebarn (enig der!) og lekestativ, sånn som hun ligger under og tar tingene. Verste kjøp: uro over sengen. VELDIG UTING.. og bodyer med kort arm. aldri brukt en eneste en
Mamma katt Skrevet 5. desember 2006 #35 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: -Vognen (Simo bagvogn, bruker den inne og ute -har skaffet et gammelt understell som jeg har inne) -Krabbeteppe og baby gym -Lammeskinn -Ull bodyer og strømpebukser -Oppsamlingskopp til mm -Bleiebøtte -Badekar Verste kjøp: -En haug med upraktiske men veldig søte kjoler (fått mange) -Gensere som må over hodet -Bukser som er for stramme i livet (har en liten bolle, jeg) -Maange par fine bommulssokker, bruker bare ull labbene sine:-)
Gammelamazon Skrevet 5. desember 2006 #36 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: -Slår et slag for ammeputa, jeg. Hadde ikke klart meg uten -Babybjørn og Ergo bæresele - snuppa hatet vogna leeenge, men elsket bæreselen. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte Ergo tidligere. Mye bedre for ryggen enn Babybjørn -Bleiebøtte Verste kjøp: -Flaskene. Etter seks måneder tar hun fortsatt ikke flaske... -Hettejakke og hettegensere -Klær i størrelse 50 - passet i ca to uker
Thula Skrevet 5. desember 2006 #37 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: Vuggen Ticket to heaven-vognposen Bæresjalet, definitivt!! Ammeputen fra forrige gang er mye brukt Dårligste kjøp: Mye klær i str 50 og 56, denne babyen ble jo mye større enn de to andre...
Happy Ignorant Skrevet 5. desember 2006 #38 Skrevet 5. desember 2006 Beste: Ammepute (genial for oss med nakke- og ryggproblemer) Vippestol Bleiebøtte (har stellebord på stua) Babybjørn bæresele Babygymen Høyt stellebord i tre (god arbeidsstilling) Tummytuben Bilsetet (Izisleep, kan ta han med over alt pga sovefunksjonen) Dårligste: Ergoselen (han skriker bare han ser den, samme gjorde storesøster)
Murmeline Skrevet 5. desember 2006 #39 Skrevet 5. desember 2006 beste kjøp: -vogna (Emm. edge) -saueposen (ikke kjøpt da det var min babypose) -bodyer med omslag, enten på magen el på skuldre -bleiebøtte -hel bamsedress til å ha ute -babybjørn (hun elsker den) -a-krem -flanell-kluter, slik de har på barsel dumme, ubrukelige ting: libero vaskeservietter (de tåler ikke vann...) body med søt krave (stimulerer sutterefleks så hun snuddeseg vekk fra puppen..) babybjørn!!!!!!!!! den dreper ryggen min:( sokker og joggedress til nyfødte, alt detter av, spes hvis de er født litt tidlig... sparkebukse sitter godt + ingen vonde skjøter el kalde glipper
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #40 Skrevet 5. desember 2006 Værste kjøp: ammeputen ammegenser 3 sett med laken til vognen Beste kjøp: Emmaljunga vogn stellematte til å ha på gulvet, ligger ofte naken i stuen. ullbody/ullstilongs Acta graco bilsete
Happy H Skrevet 5. desember 2006 #41 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: Baby Bjørn bæresele, den har vi brukt kjempe masse Verste kjøp: BLEIE BØTTE!!!!!ugh, e d ekleste eg har vert borti..holdt på å spy når eg sku tømme den. herlig blanding av bæsje lukt og parfymelukt fra posene..ble brukt 1 gang og aldri mer:)
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #42 Skrevet 5. desember 2006 Vi har ikke kjøpt så mye vi da men beste gaver; City Trille (fremfor droget fra Simo på 18 kilo som tar hele bagasjerommet) Bleiebøtte Sprinkelseng Babybjørn Et rosa fleece teppe (myyyyyyyyyykt, hennes favoritt) Uro med musikk og fjernkontroll, hun digger den! Babygym... Verste; er egentlig ganske fornøyd med det meste jeg. Må være alle de forbanna smokkene, har sikkert 30 stykker av forskjellige slag, men vesla vil ikke ha smokk:p
Retro-mamma Skrevet 5. desember 2006 #43 Skrevet 5. desember 2006 Jeg tenker så det knaker, men kommer faktisk ikke på en eneste ting jeg er misfornøyd med. Jeg brukte hettegenser på lille jenta fra dag 1 - syns det var super-praktisk og varmt i vogna med deilig hette over lua :-) Men jeg angrer på alt jeg IKKE kjøpte, som flere bære-dingser (sjal). Elsker å bære henne i BabyBjørn og Ergo.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #44 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: Ammepute (syntes ikke jeg fikk til i starten, men så...herlig) Lammeskinn Lekegrind med bunn som kan heises opp (koser seg der nå) Babycall, veldig glad for den. Kan dusje når han sover :-) Omslagsbodyer i starten Verste kjøp: Stellebord (badebaljen er for liten etter fem mnd) Ammetopp (bruker den bare hjemme, er ikke så fin akkurat) Ellers er jeg stort sett fornøyd
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #45 Skrevet 5. desember 2006 De beste tingene:) -Lammeskinnspose fra da pappaen var baby -Stellekommoden,brukte ikke badebaljen i den mer enn 5 ganger før vi badet i badekaret-men likevel... -Vippestolen fra Fisher Price,elsker å sitte i den og leke mens jeg gjør husarbeid og trenger å se han. Babygym -Ammeputen -Ullbodyer og ullbukser -Strikket lue han fikk av farmor,utrolig god-sitter som støpt rundt ørene og holder han varm. -Gasskluter,liker de som kosekluter han.. Verste ting:( -Baby Bjørn bæresele,prøvde men han liker ikke og anbefaltes ikke av fysio på sykehuset og kiropraktor (for babyen da..) -Gensere og mye av de andre klærne,går mest i strømpebukser og bodyer her -Minste dyne str.,brukt kun noen få ganger...
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #46 Skrevet 5. desember 2006 Beste kjøp: dunposen, lammeskinnet, bleiebøtta, babygymmen, vippestolen Dårligste kjøp: sparkebukser, Philips babycallen (havner i bosset!), Elite bæresele, et utall smokker og flasker (vil ikke noen av de)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå