Svella Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei, jeg fødte for 2 år siden og var under det svangerskapet ikke plaget med bekkenet. Fødselen gikk for min del fint. Under dette svangerskapet har jeg endel bekkenplager. Blir helt skremt av hvor liten gåtur som skal til før bekkenet ikke er bra. Sliter om natta med å snu meg osv. Lurte derfor på om det var noen her som hadde født en gang uten bekkenplager for så å føde med plager? Lurer på hvor mye vondere eller vanskeligere det er??? Hjelp noen.
mamman til nyttårsbarn Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er i samme situasjon som deg, har hørt at det skal være fint å føde på siden og bruke fotstøtter som avlastning. Uansett er dette noe jordmødrene kjenner til og vil hjelpe til med - de veileder til den beste fødestillingen:)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Kan ikke svare på det hundre prosent, men jeg kan iallefall si det at jeg fødte for to og et halvt år siden min første...hadde bekkenløsning den gangen jeg...det jeg kan si er at bekkensmertene jeg hadde da var betydelig forsterket under fødselen...lysken holdt på å ta knekken på meg og ikke minst symfysen.... regner derfor med siden jeg har bekkenløsning som er betydelig verre denne gangen at det kommer til å merkes ved denne fødselen..men nå skal det være sagt at det er veldig individuellt også da....klemmer fra meg............ =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå