Har fire go`inger Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Endelig i tredje trimester. Nå håper jeg bare tiden går veldig fort fremover....
DiddiDaddi Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Velkommen hit ) Selv synes jeg tiden fra jeg testet positivt har gått fort, og spesielt siste trimester har flydd! Så snart er det din tur ) Deilig å endelig være i gang med siste etappe! Kos deg videre!
småen og smulan Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Velkommen. Jeg kom i dag jeg òg, men snek meg en tur innom i går kveld:-) Når har du termin? Samme som meg?
fiona71*2pp Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Velkommen velkommen. Har bare vært her nån uke sjøl, og har allerede fått en haug me goe svar. Æ e en av dæm som nesten bare spør og e takknemlig for svar. Me det gjør ingenting for alle her inne e sååå koselig å hjelpsom me alt du vil vite, treng å vite og ikke treng.. ) Kos dæ
Har fire go`inger Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Hei småen er på vei - 27. februar Terminen min er 28. februar ifølge ultralyd. Men menstermin er 15. februar.....håper nå at min egen stemmer bedre. Jeg begynner å bli litt utålmodig - gleder meg sånn til å treffe min lille, nye datter. Har du barn fra før av? Vi har en datter fra før som er 19 måneder.
Har fire go`inger Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2006 Hei fiona71 Takk for koselig velkommen-melding
småen og smulan Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Hei lyf22 Jeg har ikke barn fra før og gleder meg enormt til førstemann. Det er en liten gutt som lever inne i min mage:-) Jeg skjønner godt at du er utålmodig, vil jo så gjerne se lillemann. Gleder meg veldig til slutten av februar:-)
Har fire go`inger Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2006 Hei stinemor78 05.01.07 Takk for hyggelig hilsen. Kos deg videre du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå