Trollmora Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Tenkte at det bare var Eldstemann som skulle få pakkekalender i år. LilleSnupp blir ikke to før i slutten av februar og jeg tenkte hun kunne vente til neste år med å få egen. Men hva skjer? Joda hun blir oppriktig indignert og lei seg for at det bare er storebror som får pakke. Har hengt opp to presanger bare her og der, med den første til henne i dag. Så i morgen (eller i dag tirsdag) må jeg rulle ut av dyna tidlig etter nattvakten for å kjøpe noen småting som jeg må henge opp til henne!
Gummelillan Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Høres veeeldig kjent ut. Tror ikke de ville ha "krevd" kalender hvis det bare var de, men når de ser at andre får.. Ja da kommer det her i hvertfall; Jeg og!
Urtete Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hihihi, ja det er stor forskjell på barn nummer 1 og 2! Jeg synes nr 2 er tidligere ute med det meste, nettopp fordi det har en storesøster/storebror! Det gjelder både mat, leking, aktiviteter, godteri, brus......... you name it......... :-)) Må si jeg synes du var veeeeeldig optimist hvis du trodde lillesnuppa di skulle godta kalenderordningen din!:-)))))) Du kan trøste deg med det at det viser at hun er en meget oppegående liten frøken!!:-) "Det er uuuuuuurettferdig" - får jeg ofte høre av mine to små! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå