Gå til innhold

Smooooth - veldig glad ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen i dag startet skikkelig dårlig. Etter å ha levert mann og store barn hit og dit hadde jeg en rolig morgen med lille snuppa, fikk drukket kaffe og enda til tatt og vasket litt over badene (hadde overnattingsgjester i helgen og synes da det er greit å vaske de litt ut av huset ;-)). Skulle akkurat til å hoppe i dusjen da jeg lot blikket falle på min venstre hånd som jo de siste ukene har hatt en veldig fin glans ;-) Og da datt omtrent hjertet ut for halve ringen var borte!!! Steinen sporløst borte og halve festet var knekt!!! Ble både kald og varm og rimelig hektisk, ja! Uansett hvor jeg leita, var og ble stenen borte. Og alt jeg kunne tenke var på alle de vaskene og doene jeg hadde rukket over den morgenen?!

Halve dagen gikk og jeg var lettere deppa (jada, vet at det er svært materialistisk, men ikke såååå kjekt å kaste penger ut av vinduet da...) UT på ettermiddagen måtte jeg en tur på jobb og i det jeg skulle sette snuppa i bilen oppdaget jeg plutselig noe som skinte på bakken! Hurra!!! Det var i allfall den knekte stangen på ringen. Endte med at jeg omtrent krøp rundt halve oppkjørselen, men stenen var og ble borte. Ja, ja. Måtte jo bare kjøre av gårde til slutt. Men så vel på jobb og jeg skulle lukke døra på bilen, så var det plutselig noe som skinte så veldig i pakningen på døra. Og DER lå det da en lekker liten diamant og klamret seg fast.. ;-) Kjentes ut som om jeg lettet 10 kilo minst, ja!!!!

Så nå er ringen atter komplett her hjemme, om enn noe havarert. Og bare vent til jeg skal få kjeftet selgeren huden full over dårlig jobb. For skal ikke diamonds last forever da...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100% NATUUUUURLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!

så fantastisk at du fant delene igjen, det er nesten ikke lov... Men jammen er det bra at verken du eller gummimannen måtte svi for dårlig gullsmedjobbing.... gi han en sånn høylytt, HVORDAN KAN DETTE SKJE DA? fra meg... for det der er IKKE greit.... jeg blir sur jeg, på dine vegne... både av utrolig dårlig jobb til mange mange penger, og fordi man blir sinna av å være redd, og jeg var redd her et øyeblikk... Stakkars deg, det må ha vært en grusom opplevelse (jada jeg vet også at det bare er en ting, men det er en ting med følelser inni)...

Jeg ropper hurra litt sånn stille inni meg, for jammen var det bra den kom til rette, om enn stykkevis og delt. :-)

Kanskje du kommer hjem med to nye etter turen tilbake til forhandleren... :-)

Skrevet

Så godt at du fant delene igjen da,er ikke noe kjekt å miste noe som man bryr seg om=)

Skrevet

Å, nå ble jeg glad på dine vegne! Å, nå ble jeg glad på dine vegne! Å, nå ble jeg glad på dine vegne! Sa jeg det? At : Å, nå ble jeg glad på dine vegne!!! ¨Hurra, hurra!!! Bling bling

Har tenkt vanvittig mye på deg, og den dumme steinen som ikke vet sin plass.... Hurra for diamanter som bare er midlertidig borte....!!!!

Skrevet

Å kjære vene det var jammen godt at du fant alle delene !

Kjenner på meg hvis jeg skulle mistet noe sånt (har foreløpig liggende en ring med sten som jeg skal smelte om til spennring)

Flotte greier. tenkte du lettet flere kilo :o)

Skrevet

Så flott at alt ordnet seg! Det er så trist og irriterende når man mister slike ting! Ikke bare for verdiens skyld, men for affeksjonen!!

Skrevet

Ååå, så deilig!! Litt flaks skal man ha!!!!!!!!

Skrevet

VILKEN TUR!!! Tror du er født under rett stjerne:-))

Noen ganger så betyr ting veldig mye. Spesiellt de som gis med hjertet:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...