Gå til innhold

Jeg er ikke interesseet i sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del kunne vi bare droppet å ha sex. Har alltid dårlig samvittighet for det men det bare er sånn. Når det er sånn tror jeg det er noe galt i forholdet. Tror ikke dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger jo ikke å være noe galt. Kanskje det er en fase. Det er jo ganske slitsomt å være småbarnsforeldre med amming, våkennetter, og tilpasse sex-livet til de tider på døgnet hvor det er størst mulighet for at ungene ikke forstyrrer. Ellers er det vanlig at lysten er på streik så lenge man ammer. Min mann synes det er helt ok at vi har et labert sex-liv for tiden. Hos oss er det jeg som vil mer, men fordi han ikke er så lysten, respekterer jeg det.

Husk at mange småbarnsforeldre har det slik - du er ikke alene.

Klem.

Skrevet

Tror alle kan oppleve en sånn tid. Men jeg opplevde dette over 4-5 års tid jeg tente rett å slett ikke på mannen lenger. selv etter att vi prøvde å få hjelp for det. desverre så merket jeg att mye lå i att jeg ikke fikk noe hjelp fra han eller att han ikke gadd å delta i ekteskapet i det hele tatt, hvem har lyst til å legge seg ned å nyte sex eller kos sammens med noe sånt.

vi er separert nå å jeg kunne ikke tenke meg å gå tilbake til han, for det er kun vennskapsfølelser der punktum.

Skrevet

Nå har det snudd og alt er mye bedre. Utrolig. Jeg trodde det var over. Takk for fine seriøse svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...