Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 I går sovnet jenta mi klokken 22.30 og sov til klokken 13.30. Med to amminger i mellom. Vanligvis sovner hun mellom klokken halv ni og halv ti og sover til 12 tiden. Sover ganske lite på dagen. ca en time eller to. Andre som har en slik baby og???
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 hvor gammel er jenta di da? småen min var sånn før da han var mindre....men det gikk over du! nå er det morgen pluss/minus 0800. hadde en periode når det var morgen 0500 også. så nyt det så lenge det varer=)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Er det for at du skal kunne sove lenge du gjør det slik? Eller er det ett nytt useriøst tema? Stakkars unge når hun skal på HS, og har time kl 9.30...
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Gutten min er ganske lik ja.. Legger seg mellom 19-21 på kvelden og sover da til 07-09 på morgenen, får da mat, og kan sove 1-3 timer til! Han sover nesten ingenting på dagen. Han kan sovne i fanget, men så fort jeg legger han ned, så våkner han. Sovner også som regel når vi triller, men våkner når vogna stopper. Sover ingen ordentlig dupp på dagen... Han er 2 mnd idag.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Hadde sikkert våknet så sent hvis hun hadde blitt lagt så sent også. Men nå legges hun kl. 19 og sover til kl. 09. (en amming kl. 06). Hun er ett år.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jenta mi er 3 måneder og har alltid vært slik. Gjør ikke det for min egen skyld, og står opp med en gang hun vil opp. Og jeg passer på å få time litt sent på dagen siden hun sover lenge. HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 lykkelig mamma: Høres ut som min unge. Sovner når vi holder henne, men med en gang jeg legger henne i fra meg så vokner hun. Samme når vogna stopper.. HI
SK&Maylen Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Legger mi 7-halv åtte eg, så våkner ho alt mellom halv10 og 11 om morningen, eg er storfornøgd
Fiskestang Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Ikke hør på de her som mener du gjør det for din egen del. Jeg har også en jente som gjør det slik. Hun sovner alt fra ni til eleve om kvelden, og sover til 12 på formiddagen. Med amming i mellomtiden da. Jeg står ofte opp før henne. Men ofte ligger jeg like lenge selv og. Det er ikke så lett å snu rytmen heller. og alle sier du skal nyte det mens det varer, det snur plutselig. Når jeg har avtaler før den tid, vekker jeg henne rolig, og det går alltid fint!! Så lenge det ikke hemmer deg, eller plager deg, så må du bare fortsette med det!! Jeg merker at jeg gjerne skulle hatt litt mer kveld for meg selv, men du som har en baby som sovner så tidlig burde bare hoppe av glede hehehe =) og la henne sove så lenge hun vil. enjoy it
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Min gutt hadde nok vært slik om det ikke hadde vært for at jeg vekker han om morgenen =) Men dette var noe jeg fikk beskjed fra HS da, men var for å snu døgnet hans litt. Legge han i 20.30 tida og stå opp med han rundt kl 0800
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 min baby sovner i 7-8 tiden og sover til 8 tiden. har gjort det siden hun var 1 mnd. er snart 6 mnd. sover gjerne noen timer til etter litt pupp og tørr bleie. hun sover gjerne noen timer på dagen også. glad i søvn jenta mi. det sies at små babyer som våre ikke sover men ligger på lading.
Manhattan skyline Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Har bare en ting å si: Fytte grisen så heldige dere er!!!!!!!!!!!!!!!! *snøft*
Mulle :) Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Han legger seg kl 19. Og sover til 08.00-09.00. Helt greit.. Må jo opp med eldste som skal i bhg.. Kun kan jo ikke komme dinglende kl 12 pga at jeg ikke vekker ungen.. Han er 7 mnd Og blitt lagt kl 19 siden han var 6 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå