Gå til innhold

Våkner like etter at jeg har lagt henne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger jenta mi 19.30-20 for kvelden. Da sovner hun helt fint av seg selv uten noen protester.Det som derimot skjer er at hun en halvtime-times tid etter på våkner og skriker av full hals. Vi prøver å roe henne i senga for å få henne til å sovne igjen, men det ender med at hun skriker til hun nesten kaster opp, og da blir det til at vi bare tar henne opp, har ikke hjerte til å høre på den voldsomme skrikinga;-( prøver å legge henne tilbake en liten stund ettterpå og det går greit, problemet er bare at da er hun lys våken! Noen andre som har det på samme måten, eller som har noen gode råd å komme med?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg er helt normalt. I alle fall her i huset skjedde det før. Og kan skje nå også. Tror kanskje det kan være innsovningsmareritt. Du har kanskje merket det selv. Av og til når du skal til å sovne så rykker du til på en måte? Hun blir sikkert skremt av det og derfor en skjærende gråt. Prøv å trøste så godt dere kan. Ta henne opp om hun gråter hysterisk, men ikke forlat soverommet og ha det mørkt og stille. Legg henne igjen når dere har roet henne slik hun kan finne roen og blir trøtt igjen.

Alternativt er jo tenner på gang.

Hadde i alle fall ikke bekymret meg så mye for har hørt at dette er ganske normalt.

Skrevet

Vi har det også sånn av og til... har egentlig ingen råd å gi desverre.. noen ganger tror jeg det er luft (har lagt henne på magen, og hun har fått ut masse), andre ganger hjelper omtrent ingenting.. aner ikke hva det kommer av

Skrevet

Vi har det sånn hver eneste dag vi.Han våkner alltid etter en halvtime-nesten på minuttet...Hadde håpet på råd jeg også, for skjønner ikke hvorfor

Skrevet

Takk for svar:-) Jeg har selv en følelse av at det er "innsovningsmareritt", virker som om hun på en måte blir redd, og når hun skriker til er det i søvne..

Skrevet

Tror det bare er for en periode, det var det hvertfall her. Hun holdt vel på med det en liten mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...