Gå til innhold

Hva hadde dere gjort hvis dere ble gravide igjen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da tenker jeg ikke på abort, men bare hva dere tror dere ville ha syntes? Ville jubelen stått i taket, eller hadde det kanskje føltes litt i tidligste laget?

Selv tror jeg at jeg vil vente til minsten er over året med å prøve igjen. Dette fordi jeg har lyst til å ha tid til å nyte mitt første lille gull før jeg får et nytt. I tillegg har jeg lyst til å rekke å jobbe lenge nok til å få full lønn i permisjonstiden. MEN skulle det ha skjedd et lite "uhell", så tror jeg nok at jeg hadde blitt veldig glad allikevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi satser på å få 2 tette her! Slik at permisjonene avløser hverandre...:o) Klakkene i taket!!

Skrevet

Hadde sikkert falt om i sjokk, og så blitt kjempe glad etter at jeg hadde sluttet å gråte panisk :P

Skrevet

Alva er forresten født på den beste datoen i hele verden, nemlig bursdagen min! :D

Skrevet

Hadde blitt fortvila trur eg..men hadde seff ikke vært snakk om abort.måtte bare ha takla det. men føler at eg må ha minst 2 år nå til å bare kose meg med lillegutt før det blir snakk om noe ny unge. skjønner ikke helt det med å ha det så travelt. gutten min skal få ha oss for seg selv i noen år før han må dele ;o) vet noen unger kan blir bortskjemte og vanskelige da, men det bryr jeg meg ikke om. dessuten er jeg enda ung :o)

Skrevet

jeg ville vurdert å sette meg ned og dø da ja.

Skrevet

Hadde nok blitt litt overumpla, har jo akkurat vært gravid jo, (4 mnder siden). Tror det hadde tatt litt tid på å instille seg på å gå enda ni måneder, men hadde nok klart det også. Koselig med to tette da...

Skrevet

Da hadde jeg angret på at vi ikke brukte dobbel kondom + p-piller + fullamming........

Har tenkt tanken, og for en grusom tanke, håper virkelig det ikke skjer. Ikke klar for en til:)

Skrevet

Det hadde jeg for å være dønn ærlig ikke vært så veldig glad for, nå er minsten bare 16 dager så det er jo ganske umulig

Skrevet

hadde ikke vært ideelt i det hele tatt, men hadde det skjedd, så hadde jeg bare tenkt at gjort er gjort og snudd det til noe positivt.

Skrevet

*hjølp*

Hadde ikke vært drømmesituasjon AKKURAT nå nei......

Men hadde jo selvfølgelig beholdt lille nurket uansett =)

Skrevet

Nå har min lille skatt rukket å bli 10 mnd, så om vi skulle bli gravid igjen nå hadde det bare vært kjekt!!

Skrevet

Da hadde jeg død.

Vi har da allerede en på 6 mnd og en på 21 mnd..... Men det var planlagt :)

Skrevet

Jeg hadde blitt glad :o) Har to stykker med 20 mnd mellomrom og skulle gjerne hatt en til, men mannen er ikke med på det. Tror kanskje det blir med to her... Snufs..

Skrevet

Hadde blitt fortvilet ja, med tredjemann på fire mnd pluss en til. Men måtte ha gått det også, hadde ikke klart å ta abort hvertfall.

Skrevet

Da jeg fant ut at jeg at jeg var gravid med nr to og hvor tett de kom til og bli (1år og 14dager), var det en skummel tanke med en gang, men det gikk veldig fort over og jeg gledet meg kjempe masse. Hadde selvf noen bekymringer om barnevogn, mating, stelling, soving osv, men fant ut at jeg bare fikk ta tingene som de kom. Nå er det snart 8uker siden nr tre kom til verden, 2år 1mnd og 17dager etter nr to :o) Hadde jeg blitt gravid igjen nå med en gang, aner jeg desverre ikke hva jeg hadde gjort. Tror jeg hadde tenkt meg MEGET hardt og godt om.

Skrevet

Tror jeg hadde blitt både glad og bekymra på samme tid..tenkt på hvor travelt det kom til å bli..men måtte jo bare gjort det beste ut av det. Gleder meg til neste baby jeg, men vil vente en stund til. Er ikke helt klar for å gå gravid enda (hadde hyperemesis i svangerskapet) .Og Kristina er jo ikke fyllt 1 år enda..:)

Skrevet

Vel.....jeg har ei på snart 5 mnd og er 9 uker på vei med nestemann. Da det første sjokket hadde lagt seg, ble jeg kjempeglad! Jeg har selv en bror som er 12 mnd eldre enn meg, og når jeg tenker på hvor mye glede vi hadde av hverandre som barn, er jeg glad jeg kan gi den samme gaven til mine barn. Selvfølgelig blir det tøft, men er vel ikke verre enn å ha tvillinger tenker jeg.

Skrevet

Tja ... hadde blitt glad jeg, men tror nok det hadde blitt tøft økonomisk ja ...

Skrevet

Jeg hadde grått i ett par uker, så hadde jeg bitt tenna sammen og funnet meg en jobb i en fei (permisjonen er over i febr og har ikke jobb å gå tilbake til) slik at jeg får full perm. Var kjempedeppa når jeg ble gravid, men det gikk jo bra, så da går det vel bra en gang til.

Skrevet

Hadde blitt svett ja... Hadde vært ganske langt unna den opprinnelige planen for å si det sånn, har ingen planer om 2 tette (har en på 6 mnd). Men hvis situasjonen først hadde blitt sånn, så hadde jeg nok blitt glad etter at det hadde sunket litt inn - litt skrekkblandet fryd kanskje

Skrevet

helt erlig vet ikke, jeg og mannen min har jo sakt at dette var siste. selv om jeg kunne tenke meg en til men ikke med det samme.

desuten er min lille bare 2 uker gammel så det hadde vært godt gjort. hihi. jeg har ikke kommet inn i noen rutiner med gutten enda så jeg tror jeg hadde blitt litt overveldet og fortvilet om jeg hadde vært gravid igjen fort. men det er klart hadde jo blitt glad etterhvert når jeg hadde vent meg til tanken og hadde funnet ut hvordan ting skal gå. planlagt litt.

foreløpig er dette et ikke tema har ikke sex enda.

Skrevet

Kunne ikke annet enn å glist da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...