Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Jeg klarte å glemme avtalen med legen i dag, enda jeg gleda meg så. Rota med dagene og trodde det var i morgen, enda jeg visste det var den 4. Hm, håper det er forbigående. Samboeren min har lenge kommentert at ting har skjedd siden vårt første barn og at 'your lossing it'. Med det mener at at min en gang så ryddige hjerne ikke har like god orden lenger. Han sier det humoristisk og egentlig synes jeg det er ganske befriende å ikke ha styr på 'alt', men om det blir verre og verre for hver graviditet og barn så gruer meg meg nesten litt. Håper det bare ikke går på helsa løs :-) Fikk ny time i morgen heldigvis, så foreløpig er enden god :-). Andre med liknenende opplevelser?
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2006 eh..burde vel kunne bedre engelsk siden jeg bor i USA for tida - det skal selvsagt stå 'loosing it'. :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 jepp er helt vims for tiden. Klarer det jeg skal på jobb, men det hjemme er vel hihi. Klarer å holde huset sånn noenlunde, men min kjære er ikke alltid like glad for at jeg er så vimsete. Skulle sett uttrykket da jordmoren sa det ble verre etter fødselen hihihihi var helt ubetaliglig hihihihi
MissAntrop Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Hehe, ja, jeg er blitt helt surrete etter at jeg ble gravid. Hadde system på ALT før og nå lever jeg i et fullstendig kaos. Kan gå å kjøpe melk og brød, og noen timer senere har jeg glemt det og drar en gang til... Sambo gleder seg til jul- han regner med det blir noen ekstra gaver om jeg fortsetter slik
Minnie_Moon Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Hva var det nå jeg skulle skrive her igjen? Jo, ja visst ja, glemsk har jeg blitt. Veldig vimsete. Føler meg som ei gammel senil dame til tider. Kommer ikke på noen konkrete eksempler i farten...
blindpassasjer Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 He he, jeg knuser ting! Alt jeg har i hendene bare glepper ut, kaffekopper bør ikke stå rundt meg og å ha koppen ved siden av PC på jobben kan jeg bare glemme nå....Var ute og handlet litt julegaver her om dagen og da turde jeg rett og slett ikke gå i noen type glassmagasinet butikker for ble helt svett av alt det gikk an å feie ned..Lurer på om ikke vi må ha litt nytt service hjemme når jeg er ferdig for det minker..
2 barnsmor 81 Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Så bra det er flere enn meg...! Jeg føler meg helt på tur noen ganger. Glemmer også avtaler, og spesielt klokkeslett, og roter med hvilken dag det er..Samboeren min blir skikkelig irritert til tider, for han tror jeg bare ikke gidder å tenke meg om. Men det er virkelig et problem. Ikke så fint å være i denne tilstanden når jeg leser til eksamen...det går inn på ene siden og ut den andre.
DK+2 Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Kjenne tell det der ja =) Æ bruke bære sei æ e kommen i tidlig ammetåka, syns næstn t e flaut nån gång å være så glømsk (e glømsk nok fra før av....), folk må jo tru æ e heilt på bærtur... =)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Jeg var distre fra før av, men detta tar kaka!!! Super ør og glemsk,godt å høre at vi er flere Lykkelig, venter i mars
Krokodillemor Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er blitt fryktelig glemsk. En dag jeg skulle dra bort for helgen glemte jeg sette av tid til å pakke. Jeg måtte ringe for å få utsatt avreisen en time. Da jeg endelig kom meg avgårde hadde jeg glemt t-skjorter, tannbørste, tannkrem, deodorant, håndkle, klut m.m.
Frustrert frue;) Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Normalt sett har jeg orden og system på det meste, men nå er jeg helt håpløs! Blir skuffa over meg selv:) Sambo sier det bare er deilig. "Endelig kan du forstå hvordan jeg har det", sier han (og han er distrè!!)
Trillet Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har alltid vært distre og vimsete.. Låser nøklene inni bilen, knuser ting, glemmer ting... Men nå hadde det blitt bedre helt til jeg ble gravid. Da kom alt dette tilbake.. Har allerede knust et par glass, tlysholdere. M istet parfymeflaska i vasken så parfymen spruta... ja noe vimsete... Sambo er heldigvis vant til det for jeg har som sagt alltid vært sånn.. Får faktisk høre noen ganger at jeg minner om hun der jenta i netcom reklamen som sier Ooii hele tiden...For det hører man ofte fra meg:)
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2006 Det ante meg at flere hadde liknende erfaringer. Godt å være litt i samme bås av og til! Lykke til videre med husken og rotingen! Blir mange morsomme historier hvertfall!!!
Lothiriel Skrevet 6. desember 2006 #14 Skrevet 6. desember 2006 Er kjempe glemsk, og det er et problem på jobben.Stadig vekk glemmer jeg å gjøre ting jeg har lovet å gjøre. Vi har termin på samme dag Kaktus!! )
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2006 Da 'snakkes' vi nok mer - spennende å følge noen som er omtrent like langt på vei. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå