Safir Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 ...er det vanlig at formen er dårlig ved tannfrembrudd? Og når er det vondest å få tenner, før de bryter frem, når de bryter frem...? Er vel like stort slingringsmonn i hva som er normalt her som med alt annet når det gjelder barn. Men vil gjerne høre om hva deres erfaring er. Vesla er i ferd med å får tann nr. 2 og har siden lørdag kveld vært slapp og sutrete. Håper så inderlig hun får en bedre dag i morgen!
tulle15mai:) Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 detta luerer jeg også på.. jenta mi fått tann nr to i dag, og hu har diare, mye luft i magen, klør selvfølgelig og i tillegg forkjøla..festlige dager og netter for tida...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Min slet veldig når det var tenner på vei. Med de to første var han irritabel, slapp, diare, sov kjempedårlig. Når de var kommet frem var alt ok. Men det varte i 1- 2 uker. Nå er det kommet 2 tenner til og han var slapp, diare og fikk utslett på mage og rygg. Han har ikke ville ligge på gulvet og leke når tennene har vært på vei. Bare kose.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Jeg lurer også på dette, for slik er tulla mi også om dagen. Men jeg kjenner ingen tenner på vei.....begynner dette FØR vi kan kjenne at tennene kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå