Gå til innhold

Hvordan ser dagen og natten deres ut? (snart 3mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på mat, gå tur og leke. Skjer dette til faste tider enda, eller er det litt forskjellig?

Selv kikker jeg ikke sååå mye på klokka, så følger snuppas rytme foreløpig. Hun har begynt å legge seg i 9-10tiden på kvelden, kommer litt an på hvor trøtt hun er. Kan sove 5-6t første økt, så pupp, sovne igjen, men da mat ca hver tredje time etterpå. Blir ikke så mett på natten, blir som regel bare en pupp på natten og sovne etterpå.

Vi står gjerne opp ca 9 om morgenen.

Trenger tips/inspirasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Vi har noenlunde rutiner, men ikke helt...:)

På natten våkner han rundt kl 5 og får mat, så våkner han igjen kl 8-9. Da får han mat, så står vi opp, eller ligger i sengen og koser oss i noen timer...:)

Etter vi er stått opp pleier han alltid å ha en liten lur en times tid etterpå. Da sover han kanskje en time. Mat får han hver 3.time.

Han legger seg når vi legger oss. Har noen dupper innimellom på dagen og kvelden også.

Skrevet

Jenta mi ble født 11. september.

I det siste har hun sovnet ca. kl.18 (litt kjedelig når pappaen kommer hjem fra jobb kl.17...). Noen ganger må vi innom for å gi henne smokken noen ganger om kvelden, men hun sovner fort igjen. Hun vokner gjerne i 1-2 tida, men som regl holder det med smokk da også. I 3-4 tida får hun pupp, før hun sovner igjen. Hun er klar for neste måltid i 5-6 tida. Da hender det at hun sovner igjen, men av og til tar det litt tid. I dag sto vi opp etter måltidet 5:45. Da hadde hun DEN bæsjebleia + på ullpysjen som ikke kan vaskes i maskin, så klokka 6 i dag tidlig sto jeg og vaska klær... Etter ca en halv time tok jeg snuppa med meg inn i vår seng, og da sovna vi faktisk begge to, og sto ikke opp før nærmere 8:30.

2-3 dager i uka bader hun om morgenen. Mens jeg dusjer ligger hun i vippestolen sin. Så er det klart for mer mat, og en liten lur i vogga. Etterpå går vi tur, og så sover hun 2-4 timer utenfor i vogna. Når hun våkner er det tid for mat igjen og mye lek og kos. Noen ganger dupper hun litt på ettermiddagen også.

Skrevet

Hei!

Vi har ikke så mye rutiner på lek, kos og tur, det beror på om vi skal ut på noe den dagen.

Men snuppa sover fra ca 19, våkner og får en flaske sånn i 05-06 tia.Sover så videre til ca 09.

Mat får hun ganske så fast hver 3. time gjennom dagen. 5 måltider/dag.

2 ggr/uke dusjes eller bades det.

Mye kos å prating på stellebordet innimellom bæsje-bleiene!:o)

Dagene går fort, alltfor fort......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...