Babykilo Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Moren min har alltid kommentarer til det jeg gjør/ikke gjør med gutten min. klassikeren er "Huff, så mye galt jeg har gjort med dere da..." når jeg sier at han ikke skal ha sukker eller melkeprodukter ennå (6mnd) og ikke bli satt opp i sofaen i og med at han ikke sitter selv. "Jaja...det var rart det ble folk av dere, da..." Arrgh! Sikkert flere som får høre lignende ting.
blond Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jess! Sånne kommentarer er irriterende! Men hva kan man gjøre?! Hun tar det kanskje som kritikk av seg selv, men da du var baby og barn hadde man ikke den kunnskap man har i dag så da handlet man også annerledes. Sånn er det bare. Hun bør vel innse at hennes tid som oppdrager og småbarnsmor er over...
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Ja, bare si at det er enda rarere at hun selv levde opp, for hennes mor hadde vel enda mer håpløs veiledning å forholde seg til. Hørte hun så veldig på sin egen mor, da? "Var det mormor som bestemte da jeg var baby" kan du spørre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå