Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Og det var INNE på biblioteket!! Kom heilt plutseleg så eg rakk ikkje gå på toalettet ein gong, rett i bossbøtta. Sprang ut døra, og kasta opp igjen i neste bosbøtte - og så klarte eg å kome meg ned på toalettet (det er mange trapper frå SB-biblioteket til do!), men rakk ikkje låse døra bak meg før eg kasta opp igjen. Herregud, det var heilt forferdeleg!! Mjølk og trantablettar (sorry, men det anbefalast ikkje!!) er ingen god kombinasjon... Eg som ikkje har vore kvalm på lenge! Aiaiai - stakkars folka rundt meg, dei må jo ha trudd eg var dritnervøs for eksamen eller noko. Prøvde å stryke meg litt på magen når eg kom tilbake igjen, for å liksom vise at eg er gravid (men har jo ikkje så stor mage enno, så folk trudde sikkert heller at eg framleis var dårleg...) Ler jo av det no heldigvis!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Å nei, så utrolig kjipt!! Merker jeg blir nervøs før min egen eksamen på fredag jeg nå... =)
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Men det gjekk fint etterpå då, var ikkje kvalm på eksamen faktisk. Berre litt svimmel, men hadde med meg masse vatn og frukt og brødskiver - så eg holdt energinivået oppe. Elles er det jo berre godt å få strekke litt på beina og springe på do inn imellom! LYKKE TIL på eksamen Pingi!!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 ENG 1304? Jeg hadde nemelig også eksamen på SB bibloteket i dag..
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 dytter (lurer så fælt på om du har tatt samme fag som meg)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Sorry, såg ikkje innlegget ditt før no men JA eg tok også ENG1304
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Har du forresten time med Ingrid Haug (eller kva ho no heiter) på måndagar? Eller hadde då
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Ja, fra 2 til 4.. Nå lurer jeg fælt på hvem du er.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Hehe, brukar å sitte saman med Heidi (med mørkt kort hår), har mørkebrunt hår nesten til skuldrane (men som oftast i hestehale) og snakkar ganske mykje i timane. Det er eg som er frå Volda, og eg lurar fælt på om du er den eg trur (dersom nicket og namnet stemmer overeins!!) hihi
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Åja, da vet jeg hvem du er. Er fra ørsta, vi var på gruppe en gang:) Så morsomt.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Det var det eg trudde - veit ikkje kvifor men har hatt på kjensla lenge at du er gravid. Sprøtt!! Har jo ingen grunn til å tru det liksom, sidan eg ikkje kjenner deg, men har berre hatt kjensla av det. Merkelege greier Kanskje eg er synsk *haha*
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Når har du termin forresten? Eg har i midten av juni
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Kan vel ha noe med den gedigne magen min å gjøre - føler jeg har hatt gravidmage i månedsvis nå Har termin 26 mai, så ikke så langt unna deg. Du tar exphil også gjør du ikke? Syns jeg har sett deg på forel. tar det jeg også, men måtte hoppe over til selvstudiums varianten.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Har ikkje tenkt på at du har særleg gravidmage, men eg føler jo sjølv at eg ser kjempegravid ut, men det er ingen som har lagt merke til noko enno. Og har liksom hatt ein mistanke ganske lenge, kanskje frå litt etter då vi var på gruppe ilag, og det var vel kanskje i slutten av oktober? Tek exphil også ja, har heldigvis klart å holde meg på gruppa mi - så det blir berre skuleprøve på meg, og ikkje 4t-eksamen. Glad for det no, men kan jo ingenting av pensum uansett, så veit ikkje heilt korleis det kjem til å gå... Kva skal du ta neste semester? Og kva studerer du? Eg tek språk bachelor, er halvvegs no til jul - 80gr engelsk og 40gr spansk og skal ta 40 frie studiepoeng i spansk også, slik at eg kan ta ein eventuell master i det eg føler for Skal ta Spansk A, Varieties of English Texts (ENG2152) og Contrastive Analysis and Learner Language (ENG2162) - har valgt emne med tidleg eksamen eller heimeeksamen, så eg har berre ein eksamen i mai *hurra* Men du skal vel kanskje ut i permisjon før eksamenstida, sidan du har eksamen 26. mai?
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #16 Skrevet 8. desember 2006 ja, har vært så trøtt å sliten hele semesteret jegg, att jeg måtte bare bytte over til selvstudium, tror fraværet ville ha blitt for høyt. Går på LAP programmet jeg. Har Historie som hovedfag og Engelsk som sidefag. Skal ta gramatikk, fonetikk og oversettelse neste semester. Og så et 2000 fag i historie. Er på andre året mitt nå, så har leeenge igjen. Eksamenene er ganske så midt opp i terminen min, man hadde ingen valgmuligheter som ville ha gitt meg tidligere eksamener, så da får jeg bare ta det som det kommer. Regner med att jeg får utsettelse på eksamenene sann att jeg får tatt de i løpet av sommeren, blir stress, men det går vel. Har du tenkt å ta permisjon fra utdanningen, eller?
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #17 Skrevet 9. desember 2006 Eg skal ta permisjon i haustsemesteret, men skal ta oppatt fonetikk-eksamenen min, og kanskje ta eit spanskfag viss eg orkar. Får sjå om det blir permisjon til våren óg - har lyst til å finne ut om mannen min kan ta perm så vi kan reise til Mexico og eg kan studere der, og babyen kan få vere med besteforeldra sine eit halvt år. Får sjå, men skal i alle fall ta perm i hausthalvåret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå