Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 ...... for jeg tilhører nå 2.trimester! Har sett mitt trekløver på UL i dag.... flotte hjerter som dunket som bare det!
Jubalov Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 HALLO! Venter du tre????????????Så heftig! Gratulerer med turen videre til 2. trimester
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Jepps, tre bebiser...... blir stor ståhei i hjemmet med en liten tass fra før også...han vet det ikke enda da!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 åh herlighet skal du ha trillinger?!?!?! ) Det blir nok moro ja!! Lykke til videre!!!
Jubalov Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Ikke verst, Afrodite! Håper du sanker krefter i løpet av svangerskapet:-) Det blir jo trippelt med kos også da!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 afrodrite er bare tullenick på nickefande.......
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 såpass... så teit å drive å tulle med slikt da... finnes det virkelig folk som ikke har bedre å gjøre enn å drive å dikte opp svangerskap...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Det kan eg skrive under på! Bare en så tulle!! Hu har blitt avslørt mange ganger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå