Gå til innhold

treff i ålesund


SøtePia venter nr2

Anbefalte innlegg

Hei!! vi er en gjeng som arrangerer BIM treff fast på onsdager på lyspunktet kl 19.00. så nå det er noen som arrangerer samme dag, kl 17.00. kunne ikke dere hatt treff samme med oss? blir så forvirrende med flere treff samtidig. vi arangerer i hvertfall bim treff hver onsdag på lyspunktet kl 19.00 og det har vi hatt gående en stund nå... hadde vært kjekt hvis dere hadde blitt med oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi også hatt treff flere ganger og postet det her på BIM. Klart det hadde vært gøy å vært flere!!!! Jeg syns det høres veldi kjekt ut!

Jeg syns det var litt dumt at du bare endret det slik uten videre. Kunne ikke dere bare ha komt etterhvert da? Vi bruker å endre mellom forskjellige steder hver gang for å få litt variasjon. Jeg har sagt fra til flere at det er treff på Peppes kl 1700. Vi bruker alltid å treffes da pga. vi spiser middag og noen av oss kommer rett fra jobben. Jeg har videre avtale etterpå så jeg må dra i syvåttetiden. Det kan ikke ha vært så lenge dere har hatt fast på onsdager? Det er vel en gang før jeg har sett det og da kunne jeg ikke... Vi var en gjeng på 6-7 stykker men er få igjen pga de andre har født sine søte små:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da endret jeg det til kl 18 på Lyspunktet. Ok? Da har vi inngått kompromiss:) Det blir kjekt å se nye der:) Så kan de som ikke kan før 19 komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er interessert å være med til treffe, som jeg ikke har vært med på. Fikk tips fra en, som jeg kjenner. Blir det bestemt nå på onsdag kl. 17. Jeg har også en avtale kl. 19 og fikk vite igår om treffe. huff.. Men jeg vil likevel komme kl. 17 og blir kjent med dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen

Det treffet dere har hatt kan ikke ha vart så lenge.For det treffet har ikke stått på trefflisten, som vi har sett.Og dere kan ikke bare gå å forandre på treff som ikke dere har vært med å bestemt. Men det er greit, setter det til Lyspunktet klokka 18.00. Håper mange kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har vært noen uker nå. pluss at det var ei anna ei som startet det påpiano litt tidligere igjen. vi har lagt ut treffet hver eneste gang vi har hatt, pluss at vi har allerede fast avtale om dag og kl. slett. dette fordi de andre på gruppen er på jobb, og noen skole. vi tar også med oss nye folk etterhvert som vi klarer å få dem me oss så... men vi ses vel på lyspunktet;) vi har med skilt så alle som kommer ser oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvorfor må du endre på treffet vi har satt opp hele tiden? Dere som ikke kan før kl 19 kan jo bare komme etterhvert. Vi er flere som må gå kl 1930 og da hadde det vært hyggelig å få vært der litt. Det er jo også hyggelig å få hilse på dere andre. Vi kan jo snakke om møtetidspunktet fremover på treffet. Vi har hatt treff siden juli. Jeg kom med i august. Det har blitt annonsert treff hver uke. Kanskje en eller to uker siden i sommer det ikke har vært annonsert. Vi er kjempeglad for at flere vil delta på treff! De bli kjekt å hilse på dere!! Det er ihvertfall 5 jenter som har fått baby siden i sommer som har vært faste på treffene. De har fått i oktober/november. Så det bli bra med litt flere som fortsatt er gravide:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) det er treff hver onsdag på lyspunktet:) så det er bare å komme den onsdagen som passer for deg;) vi er der vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har annonesert det hver uke... det ble startet av svigerrinnen til ei på gruppa vår før sommeren, det ble stopp en liten stund da hun fikk barn, men så ble det startet igjen kort tid etter, siden har d vært gående. det har vært på piano, helt til vi for 1mnd siden forandret det til lyspunktet. Men det er bra vi blir mange;) vi ses!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da må det nesten ha vært samme treff som svigerinna di da jeg har vært på?? For jeg har ikke hatt tid til å være med hver gang og har derfor vært avhengig av å se på internett på BIMtreffsiden hver gang jeg skal på treff. Da har jeg truffet samme gjengen der hver gang. Jeg snakket med en av de andre som også pleier å gå på treff og ho hadde heller ikke sett at det har vært flere treff. Så det må være slik det henger sammen:) Blir arti å hilse på dere ihverfall:) Prøv å kom noen før kl 18 da slik at vi får tid og treffes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve, men har mine tvil på at noen kommer før kl 19.00 av oss i hvertfall. de fleste er på jobb å må hjem med barna osv før de får kommet, og de er avhengige av barnevakt;) men skal prøve=) vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Hei!

 

Eg vil også gjerne være med på treff i Ålesund etter ferien. Ser ut som det har vært lite treff her i det siste så det burde vi få til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har ikke vært med på BIM treff tidligere men kan godt tenke meg å være med. Kl 17 på lyspunktet passer bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med på treff litt senere i august når jeg godt og vel har bikket de magiske 12 ukene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Lyspunktet, men det var så fullt der. Kanskje noken bør prøve å reservere bord på forhand? Skal vi prøve igjen neste onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg om vi prøver igjen i morgen. Skal vi si kl 17 da? Må jo nesten få med meg et bim treff siden jeg nå har bare syv og en halv uke igjen til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vil gjerne vere med på treff jeg også,men i morgen passer ikke..litt kort varsel å ordne med barnevakt på..men skal dere ha neste uke oxo,samme tid og sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...