Gå til innhold

Nån som har vært på veksteliminering uke 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal imårra...Blir spennanes å se ka dem finn ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det? mener du estimering? det skal jeg og i morgen i så fall!!! :)

Skrevet

åhh hete det d??? hihihi...

E du henvist av jordmor???

Skrevet

Vi ble sendt opp av legen min, etter mannen min "slo i bordet" så å si.

Vi hadde jo termin nå på 29/11, etter prøverørsdatoene våre. Men UL terminen hadde blitt satt til 17/11, hvis vi hadde blitt gravide på "vanlig" vis, så vi har en stor baby på lur inni der! ;-)

Derfor sa mannen min at vi gjerne ville opp litt tidligere enn vanlig, for hvis vi ventet til 12 dager etter vår termin, så er jo det på en måte 24 dager over UL-terminen vi egentlig skulle ha....litt forvirrende dette kanskje, men uansett skal vi til undersøkelse på KK i morgen, og da regner jeg med de estimerer vekten på babyen også, siden den har vært stor hele veien.

Heldigvis kjenner jeg MASSE bevegelse hele tiden så jeg regner med den lille store har det bra inni der enda. Den har det visst så bra at den ikke vil komme ut, sukk... :)

Spennende for deg og da, du har jo bare et par dager igjen av ordinær tid! Håper du slipper å gå over! :D

Skrevet

åhh da skjønne æ at dokker har slådd handa i bordet, e jo ikkje så bra å gå så masse over...

Håpe virkeli at æ blir satt igang i di nærmeste dagan...Målet hadde skutt i været da æ va hos jm idag...44 cm...

Uff lure på korr stor ho egentli e...

Skrevet

Da er du faktisk større enn meg, jeg er "bare" 38, og legen min sier at jeg er stor! Får håpe det er mye fostervann på oss da! :) Men det får vi vel svar på i morgen.

I og med at denne krabaten her var svær allerede i uke 19 så regner jeg jo med at den er stor fremdeles...og foreldrene er ikke akkurat vevre heller! Vi er ikke tykke, men godt bygd for å si det sånn, slekter nok på gode bondegener på begge sider, hehe!

Masse lykke til i morgen da, det blir spennende å høre hva de sier. Jeg skal gå og pynte til jul nå, koselig! :D

Skrevet

Masse lykke tell te dæ åsså!!!!

Kos dæ me pyntinga!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...