dritgrei hei hei! Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Nå er det over, og jeg er helt matt. Vet ikke helt h a jeg skal si jeg, nå har huset vært fullt av folk fra fredag til mandag, og for en time siden reiste siste rest..... god tur! Vi har hatt det fint, og jeg følte meg fin, og alle hjalp til og jeg var flinkt til å be de riktige menneskene om hjelp til riktige oppgaver (det i seg selv er jo en kunst ;-)....), så vi kom i land rett og slett! jeg er sliten og glad, og ungen er døpt! Lille babyen er like sliten stakkars, nå ligger hun i bilstolen sin og sover midt ui stua, for hun sovnet så godt da vi leverte de siste og det er vondt å vekke små slitne folk :-) Nå skal vi spise middag, så skal vi se på film og spise kakerester etterpå........................... DET BLIR DIGG!
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 gratulerer med overstått dåp !!!! dere hadde sikkert en kjempefin dag. kan forstå at du er sliten,du har jo jobba og slitt lenge nå.du er superflink,vet du det?? kos dere,og kom til hektene igjen.å gi snuppa di en dåpsklem fra meg =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Vel overstått - du har vært superflink da! Skjønner at det blir godt med film og kakerester nå:-)) Det fortjener du virkelig:-))
Superlis Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Godt å høre at alt gikk bra,flinke dritgrei! Har tenkt på deg,er godt å bare synke ned i sofan etter besøk,kos deg:=)
Trollmora Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Vel overstått dåp! Høres ut som om du har vært dritflink (..igjen) KOs deg med kakerester og film - det har dere fortjent, hele gjengen )
Gummelillan Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Tenker det var deilig, Dritgrei! Så flink du har vært. Det er jammen jenta si som får levert både oppgaver og dåpsarrangement ;-) Gleder meg til å hilse på deg på torsdag!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2006 Jeg også, det blir veldig koselig! :-)
Ronja65 Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Så fint at alt ordnet seg til det beste til slutt:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå