Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Nå har jeg eggløsning, og jeg må være på skolen, og gubben må være på jobb 4.5 time unna meg. Ikke rart det ikke går ann å bli gravid da. Når man ikke har tid til hverandre engang. FAEN! Vi får ikke pult før til helga...
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Skulle bedt mannen frosset ned noen svømmere tild eg så kunne du jo bare puttet inn noen isbiter med svømmere...en om dagen eller noe Hehe... hadde vel ikke vært helt optimalt det nei. Dere hadde ikke sex nå helga som var da? Da kan det jo være masse rumpetroll som fortsatt lever inni livmora di vettu...
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Ja, vi pula MASSE i helga... men skulle vel helst ha pula annenhver dag fra nå... huff, er så lei meg nå!
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Skal se at det er denne mnd du faktisk blir gravid Jeg tror de svømmerne som ble produsert i helga er ekstra livlige Krysser fingrene for deg
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Uff, jeg er så lei meg... Skal alltid være noe i veien for meg og sambo.
Positiva Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Neida, LallaWish! Du blir gravid med en jente du nå skal du se:-)
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Hehe, dere er så snille mot meg. Grunnen til at jeg ser litt svart på alt nå er at bestemora og bestefaren til sambo døde med 1 måneds mellomrom for litt siden. Og så ble bikkja vår påkjørt og døde. Og så har jeg snart en eksamen som kommer til å gå litt for dårlig pga motivasjonen min... Så nå hadde jeg håpet på en spire slik at vi hadde hatt noe å glede oss til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå