Gå til innhold

Mami20 og Emilia !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye til deg og Emilia med navnefesten som var i går :)

Håper dere hadde en fantastisk dag :)

Kan du sende meg adressen deres på mail...? Teodor vil så gjerne sende dere et julekort han :)

Klem fra meg med 39 i feber og omgangssyken :(

( jeg døøøør )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Tusen takk - vi hadde det kjempe fint! Litt flaut å gå ALENE med Emilia, mens alle de andre var mann&kone liksom.. Fikk sånne medlidenhetsblikk! "SLAPP AV, JEG HAR DET HELT FINT ALENE!", fikk jeg lyst til å skrike ut.. Men, men.. Alt i alt så var det en flott dag! :) Emilia var så snill! Og hun var så nydelig i dåpskjolen sin - som by the way jeg også ble døpt i! :) Fikk masse fint og spiste masse god mat, vi storkoste oss! :)

Ja - sender deg den på mail, men på èn betingelse - at jeg får din å, sånn at vi kan sende et julekort til kjæresten til Emilia! ;)

Du får ha god bedring, snuppa! Hørtes ikke noe særlig ut det der!

*Sender Deg Litt Bli-Frisk-Støv* :)

Klemmer <3

Skrevet

unnskyld at jeg blander meg inn i samtalen, men mami20; har du hatt passord på siden din? pleier å kikke på dere der jeg ;) oi... hørtes litt mistenksomt ut, men synes det er så koselig å følge med på dere=)

Skrevet

Hehe, går helt bra! :) Ehm - nei har ikke passord! Eller jo - akkurat nå har jeg det, for jeg endrer litt ting og tang der inne! :)

Klemmer fra oss <3

Skrevet

ok, da skal jeg inn med jevne mellomrom å se=) en bekjent av meg var på navnefest i oslo i helgen... kansje du var der? fikk sånn plankett eller noe? (vet ikke hvordan det foregår...)

Skrevet

Hva er linken til siden din?? bruker å være innom å titte. men di siste gangene jeg har vært dær har jeg ikke kommet inn!! :( den er jo så fiiin!! :D

Skrevet

Petrine - ja, hadde navnefest forje søndag ja! Så mulig det var samtidig som dem du kjenner..?! Men det er to eller tre ganger i løpet av en dag da!

www.emiliahelene.piczo.com <-- siden til datteren min! :)

Klemmer fra oss <3

Skrevet

okay.... hm...hun er bestemor til tvillinggutter... på ca ett år... men er ikke sikkert dere var der på samme tid da nei, hvis det er så mange i løpet av en dag... trodde bare det var en gang om dagen jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...