Gå til innhold

Mami20 og Emilia !!


Gjest

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til deg og Emilia med navnefesten som var i går :)

Håper dere hadde en fantastisk dag :)

 

Kan du sende meg adressen deres på mail...? Teodor vil så gjerne sende dere et julekort han :)

 

Klem fra meg med 39 i feber og omgangssyken :(

( jeg døøøør )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Tusen takk - vi hadde det kjempe fint! Litt flaut å gå ALENE med Emilia, mens alle de andre var mann&kone liksom.. Fikk sånne medlidenhetsblikk! "SLAPP AV, JEG HAR DET HELT FINT ALENE!", fikk jeg lyst til å skrike ut.. Men, men.. Alt i alt så var det en flott dag! :) Emilia var så snill! Og hun var så nydelig i dåpskjolen sin - som by the way jeg også ble døpt i! :) Fikk masse fint og spiste masse god mat, vi storkoste oss! :)

 

Ja - sender deg den på mail, men på èn betingelse - at jeg får din å, sånn at vi kan sende et julekort til kjæresten til Emilia! ;)

 

Du får ha god bedring, snuppa! Hørtes ikke noe særlig ut det der!

*Sender Deg Litt Bli-Frisk-Støv* :)

 

Klemmer <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld at jeg blander meg inn i samtalen, men mami20; har du hatt passord på siden din? pleier å kikke på dere der jeg ;) oi... hørtes litt mistenksomt ut, men synes det er så koselig å følge med på dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, går helt bra! :) Ehm - nei har ikke passord! Eller jo - akkurat nå har jeg det, for jeg endrer litt ting og tang der inne! :)

 

Klemmer fra oss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da skal jeg inn med jevne mellomrom å se=) en bekjent av meg var på navnefest i oslo i helgen... kansje du var der? fikk sånn plankett eller noe? (vet ikke hvordan det foregår...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er linken til siden din?? bruker å være innom å titte. men di siste gangene jeg har vært dær har jeg ikke kommet inn!! :( den er jo så fiiin!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petrine - ja, hadde navnefest forje søndag ja! Så mulig det var samtidig som dem du kjenner..?! Men det er to eller tre ganger i løpet av en dag da!

 

www.emiliahelene.piczo.com <-- siden til datteren min! :)

 

Klemmer fra oss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay.... hm...hun er bestemor til tvillinggutter... på ca ett år... men er ikke sikkert dere var der på samme tid da nei, hvis det er så mange i løpet av en dag... trodde bare det var en gang om dagen jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...