Gå til innhold

Hva er det beste med å være alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i stad og funderte over det

* Man slipper mas om sex!! Hehe

* Trenger heller ikke mase på en samboer som ikke gjør noe.

* Slipper å være uenig om barnet skal skrike se gi søvn eller ikke.

Fikk et aldeles så lite lyst øyeblikk her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor pappaen til Noah på Os eller?

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit å være aleine jeg! Snuppa tar opp all tiden min, men jeg synes det går helt greit! Her går det i mitt tempo, og alt er opp til meg. Jeg synes livet med henne er herlig, og tøft, hehe, jeg tror hadde jeg vært i ett forhold, så ville det ha røket.. for da må man forholde seg til partner også. bli enige om hvordan ting skal gjøres, irritere seg over småting, osv.. hvertfall min mening da!

selvfølgelig positive ting med mann i huset og, ingen tvil, hehe, men du er virkelig ikke fortapt hvis du er aleine. ikke i det hele tatt! I enjoy.

Skrevet

Eg skulle nesten ønske eg hadde mas om sex!

Eg vetsje, har ikkje hatt barn i forhold, så har ingenting å sammenligne med, men blir jo vel da at eg får gjere ting på min måte, selv om han sier ka han mener han og da!

:)

Gjest marie-s
Skrevet

At jeg har tid til å høre på hva gutten min sier, ingen voksene som avbryter.

Kun oss to å rydde etter

Fullstendig enig med meg selv om oppdragelsen og hvilke verdier er viktig å lære til min sønn

Skrevet

det er jeg som bestemmer, ene og alene... slipper krangling om at sånn vil jeg osv!

hmmm, når jeg skulle svare på dette innlegget så hadde jeg mye og si men kom egentlig bare fram til at det var ensomt nå :(

jaja, er vel bare det at jeg har fått kjærste nå og vi trives så godt sammen men er sååå redd det skal bli slutt og jeg blir alene igjen....

men trives alene gjør jeg jo egentlig og, når lillegutt har lagt seg en fredag... lage meg noe mat, sette på akuratt det jeg vil på tv hehe :)

Skrevet

det jeg syntes er best med og bo alene...hmm.. trenger ikke krangle med,være uenig med en annen om oppdragelse.. kan gjøre ting kun på min måte(kansje blitt litt sær..hehe)kan lage maten jeg og unga liker...unet å ha en her som er kjempe sær..liker ikke ditt og liker ikke datt(xen var slik)kan dra på besøk når jeg vil... kan få besøk når jeg vil... xen ville helst at unga skulle være i seng så fort som mulig.. så fra halv syv var han kjempesur for at han eldste ikke hadde lagt seg...han var 5 da... her hjemme lever både jeg og unga... og jeg tåler litt rot(leker) og bråk...som barn flest lager når de leker...hvertfall mine to gutter..hehe

for meg er det utrolig deilig og bo alene.. hadde vært hyggelig med en kjæreste..men neimen om vi skulle flyttet sammen med det første... liker og ha mitt eget sted hvor jeg kan slappe av og være litt alene.. syntes det er viktig og også trives i eget selskap :)

så selvom jeg er alene...er jeg ikke ensom :)

Skrevet

jeg slipper å bruke tid og energi på andre enn meg selv og minien. jeg er helt for memg selv på kveldene, gjør hva jeg vil når jeg vil og slipper å ta hensyn til kjæreste. slipper krangling og mas. Kos kan man få uten å ha kjæreste. det er egentlig mye lettere å ha hund. de hører, snakker ikke, gjør som du sier og du plukker ikke opp like mye dritt etter den. hehe

Skrevet

* Får all kosen:)

*Får med seg de store øyeblikkene når noe skjer første gang.

*Får selv bestemme hverdagen og måten å oppdra barnet sitt på.

*Slipper å stå klar med middag når mann kommer fra jobb, kan spise når man ønsker og når det passer.

*Kan reise bort hvis man vil uten å måtte samordne det med noen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...