Gå til innhold

Ang.badekarsinnlegget og intimitet i stefamilier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører til dem som synes det er unaturlig at fellesen skal bade sammen med sine eldre halvsøsken, selv om halvsøsknene bor her annenhver uke og forholdet mellom felles og dem er kjempegodt. Tror det skyldes at jeg selv synes det er unaturlig å skulle bade/dusje sammen med stebarna. Det er ikke det at jeg er redd for nakenhet osv - vi drar på stranda og i svømmebassenget sammen og slikt. Men jeg kunne ikke tenke meg å sitte i badekaret sammen med dem, og jeg pleier å låse døra når jeg dusjer/skifter og de er hos oss... Jeg og gubben dusjer sammen, og fellesbarnet kommer gjerne inn i dusjen også. Gubben dusjer gjerne sammen med sine særkullsbarn. Men altså ikke jeg...

Vi tar badstu sammen alle sammen, men jeg bruker håndduk når stebarna er med, er helt naken når det bare er mann og felles med..

Det hadde vært unaturlig for meg å skulle late som om jeg er like lite bluferdig med stebarna som med mann og felles... For felles er det jo ikke noe problem, selvsagt. Så de bader sammen likevel. Selv om jeg synes det er "unaturlig"..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...