Gå til innhold

Oppklaring ang. treff torsdag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det verserer div rykter om at Dritgrei ikke kommer til østlandet torsdag, men dette er feil. Hun kommer (Hurra!) og for de av dere som vil komme til hyggelig treff, der dritgrei er trekkplaster, så skjer det hjemme hos meg i Bærum torsdag 7- desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er (drit)grei! Er det klokken 11.00? Vi kommer!

Skrevet

Uffda, ikke bra med rykter! Rykter er noe drit igrunn;-))

Har så lyst så lyst, men ser litt dårlig ut.....kommer hjem natt til onsdag og reiser igjen fredags morgen og blir borte til søndag (uten barn!!!) så jeg tror nesten jeg må prioritere søster og resten av flokken hjemme torsdag...:-)) Men dritgrei kommer vel snart igjen!!!

Skrevet

Klatten: Skjønner at det blir hektisk for deg (det skjønte jeg allerede da du skisserte opplegget for uken...*ler*) Dritgrei skjønner garantert det hun også, selv om jeg vet hun har gledet seg veldig til endelig å treffe deg.

Hos meg er alltid døren åpen for min dritgreie venninne, og jeg regner med at hun benytter seg av tilbudet en annen gang også....

Skrevet

Ja, du vet, noen ganger flyter liksom hjertet mitt litt over når det gjelder hva jeg ønsker å få til, mens tiden blir litt knapp.... Men, skal aldri si aldri, men lite sannsynlig at jeg får det til.....rett og slett. Men jeg er helt sikker på at vi treffes snart. Om ikke her så får vi rett og slett besøke henne!!! Det hadde vært gøy! Jeg begynner jo å få dreisen på dibbetreff rundt omkring i det ganske land, så det er jo en mulighet:-)

Skrevet

Never say never...pleide min mor å si...såååååååååå, kanskje

Du er jo rene raceren på treff du? Kanskje vi skulle skaffe oss hvert vårt hefte som jeg husker vi fikk på søndagsskolen... En stjerne for hvert treff...og etter et visst antall vanker det en belønning... Tør ikke garantere plass i himmelen, men noe i den duren??? *ler*

Skrevet

Jeg skal få til å stikke innom jeg da! Må jo samle opp stjerner til Jesusbilde ;-) Men sliter da altså med at jeg egentlig har treff her hjemme samme dag... Av en herlig gjeng fra helsestasjonen denne gang. Men erfaringsmessig avsluttes slike treff drøyt to - og dermed skulle jeg kunne rekke en tur innom min kjære "nabo" også! Gleder meg!!!! BÅde til å treffe Dritgrei og naboen min som også er ganske så grei ;-))))))

Skrevet

Det hadde vært no`det!!! Og da hadde jeg ligget godt an til belønning altså - for jeg har nemlig tenkt til å få til treff neste gang jeg skal til Trondheim, så da lurer jeg på: HVA BLIR BELØNNINGEN???

Husker jeg fikk fisker i garnet jeg, og det var fullt det garnet til slutt;-))

...og du, "Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter kommer dit de vil"..........hihi...............

Skrevet

Jeg blir gjerne med på Trondheims treff jeg da ;-) Kanskje jeg skulle prøve å få til noe sånt neste gang jeg tar de små prinsessene mine i bilen for en liten ukes ferie hos bestemor? Der ga du meg en god idè Klatten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...