mirakelkvinnen Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Skal til Brüssel i helgen. Noen som vet hvordan det er med taxier og bilstol? Kan ikke tenke meg at alle taxiene er utstyrt med det, eller? Jenta mi er 9 mnd. Hva gjør man da, er det forsvarlig å feste seg selv med sikkerhetsbelte og ha babyen utenpå seg selv og selen igjen med en bæresele? Jeg ser for meg at det må bli det beste alternativet. Hadde håpet å slippe å ta med bilstolen bare for en helg. Dessuten er jeg redd for usynlige skader under flyfrakt, noe som kan være direkte livsfarlig når man bruker stolen senere...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Taxi med barnesete må og bør forhåndsbestilles i de fleste eur. land, det er ikke veldig vanlig... Hotellet kan sikekrt være bewhjelpelig. Turen fra flyplassen til hotellet er da eneste tur dere dere sjanser litt....
mirakelkvinnen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Ja, vi får prøve å kontakte flyplassen eller hotellet og høre om de kan hjelpe oss litt. Takk for svar....
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Ja naa er det jo paabudt i Belgia med barnesete, men desverre har mange taxiselskaper den oppfatningen at det er foreldrenes ansvar aa ta det med..Saa det kan loenne seg aa preove diverse taxiselskaper, evt om hotellet kan hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå