Gå til innhold

Når fikk dere tilbake mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3 mnd siden fødsel nå og jeg har ikke ammet på natta siden gutten min var 1 mnd. Bør jeg ikke få tilbake mensen snart?? Blir snart nervøs her, for jeg er ikke klar for en baby til...enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den tilbake etter 6,5 uke.. Jippi.. Nattammet også jeg, da.

Skrevet

Men om man ikke nattammer sies det at den kan komme raskere.

Skrevet

D er veldig forskjellig.jeg fikk dn etter 6-7 uker ca.men d er mange som ikke får dn før de har sluttet helt å amme.en venninde av mg har en på 9 mnd,og ho har akkurat fått den tilbake.men d lønner sg å bruke beskyttelse uansett.

Skrevet

D er veldig forskjellig.jeg fikk dn etter 6-7 uker ca.men d er mange som ikke får dn før de har sluttet helt å amme.en venninde av mg har en på 9 mnd,og ho har akkurat fått den tilbake.men d lønner sg å bruke beskyttelse uansett.

Skrevet

Skrevet

det nå gått 7 1/2 mnd siden fødsel og jeg har enda ikke fått tilbake mensen...sluttet å amme for ca en mnd siden...flere som har opplevd dete???

Skrevet

Jeg også fikk den 6 uker etter fødsel. Sluttet å blø etter 5 uker da, så hadde bare en uke uten blødninger før det var på'n igjen... Jippi!

Skrevet

fikk ikke før sjarmtrollet var over 8 mnd. Nå er han 10,5 og ikke kommet igjen. nattammet fram til ca 3 mnd, da sov han igjennom en hel mnd, men begynte å våkne igjen, så nattammingen begynte igjen. ammer nå kun en el to ganger i døgnet.... tror det er vanlig at den er utrolig ujevn med tilbakekomst...

Skrevet

Fikk den tilbake like etter jeg startet med p-piller igjen!!! Tror det var ca 4 mnd etter fødsel.

Jeg ammet ikke!

Skrevet

9 1/2 mnd tok det her, ammet (og ammer enda, men mindre enn før).

Skrevet

Fikk den da jeg sluttet å nattamme, rundt 7 mnd etter fødsel

Skrevet

æsj, nå for noen dager siden.. lillegutt er snart 3 1/2 mnd. ser på de andre svarene her at det kanskje ikke er så ille, men hadde allikevel håpt å slippe en stund til...

Skrevet

Det tok akkurat 12 uker det og jeg fullammer fortsatt...

Skrevet

Jeg fikk den 2 mnd etter fødsel uten å amme. Trodde faktisk det skulle ta kortere tid når man ikke ammer. Hadde nesten glemt hvor kjipt det er med mensen......

Skrevet

Jeg ammet til lillegutt var 13 mnd, men fikk ikke mensen før han var 16 mnd, så det kan ta tid...;o) Nyt å ikke ha det!

Skrevet

1.5 år fikk jeg tilbake mensen med 1 mann Ammet til ho var 1.5 år nattammer 2 ganger på natten (kveld og morgen) samt på dagen.

Pumpet ut melk for å ha i grøten osv...

Hadde alt for mye melk slik at jeg måtte pumpe meg etter at babyen hadde spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...