jente,jente, ? Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Vet egentlig ikke.. Jeg har vært i to bryllup, og ingen hadde kirkeprogram.. Vi gifter oss til sommeren, og vi skal heller ikke ha det..
-Lane- Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Det lurer jeg også på.. Hadde ikke tenkt på det før jeg begynte å "vanke" her. Virker som alle har det så jeg trodde det var vanlig =)
Morango 29.05.2007 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Har bare sett kirkeprogram i et bryllup. Det var vakkert, med sorthvitt bilde, selvdesignet monogram på forsiden. Oversikt over salmer, og hvem i familien som skulle tale, holde innslag. Veldig greit fori seremonien varte en stund og det var greit å få samlet salmene på et sted, og så satt jeg igjen med et fint minne fra dagen. Videre hadde brudeparet eget program for middagsfesten.
brooklyn Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 veldig greit med tanke på salmene og at man som gjest ver hvor man er i rekken av ting som skal sies og gjøres. Har vært i bryllup både med og uten. Likte greit å kunne følge med da jeg var i bryllup, og vi hadde det i vårt bryllup. laget det selv på pc her hjemme, så det kostet oss bare et litt tykkere papir.
Lumsk Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Vi hadde et hjemmelaget program. Vi var nesten nødt til det siden det var en katolsk vielse og familiene våre er lutheranere. Slik visste de hva de skulle gjøre, si og hvem som leste og sang osv. Var en veldig billig invistering; bare papir og silkebånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå