Gå til innhold

dere med barn som ikke tar flaske.. nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på nyttårsaften? Lar dere kjærsten dra ut mens dere er hjemme med minsten, eller er dere hjemme alle sammen, eller har dere noen andre ideer-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi hjemme alle sammen,når man har blitt foreldre er det slutt på festing på nyttårsaften...

Skrevet

vi skal vel spise middag ett eller annet sted. har hatt noen diskusjoner om hva vi skal gjøre, men jeg har sagt at siden jeg kjørte i fjor, og vi er avhengige av bil, er det hans tur i år. om han tar ETT glass vin til maten, går det greit å kjøre fire, fem timer senere (vi spiser nemlig 4-5 retters middag, sambo har noen kokkevenner)

jeg vil egentlig helst bare være hjemme, og invitere noen kjærstepar, for innimitt hode er ikke de like hekta på å feste som de single kompisene hans....

vi får se... kanskje vi skal ha barnevennlig dib nyttårsaften hjemme hos meg =)

hehe, tror ikke sambo går med på den....

Skrevet

Jeg skal være hjemme med familien på nyttårsaften - får en liten niese eller nevø ved juletider, så vi skal samles hele familien på nyttårsaften og skyte raketter ogsånn.. Feste kan man for så vidt gjøre når som helst, men på nyttårsaften så vil jeg helst være med vesla! :)

Skrevet

Har vært hjemme alle nyttårsaftene siden jeg fikk gullongen min.

Mye bedre å kose seg sammen guttene mine, en å dra ut på fylla!

Jul og nyttårsaften er kose dager, og da vil jeg være hjemme sammen med de.

Men, jeg kan godt ta meg et glass vin hjemme da :)

Skrevet

Tobias er ikke så stor nå da, er litt over 1 år., så han vil ikke akkurat huske nyttårsaften.. så det blir nok middag hos svigermor, så skal meg og mannen min ut på fest.. Svigermor elsker å passe Tobias, siden vi bor på Vestlandet og de på Østlandet, så må benytte sjansen når vi og hun kan :o)

Skrevet

her er høytider dager vi er sammen som en familie:)

I år skal vi vær hos svigers å spise middag, så på kvelden får vi besøk av et venne par og ungene:)

Skrevet

i fjord var jeg sammen sønnen min og mamma på nyttårsaften... ammet han gjorde jeg men tok flaske men ville være med han på nyttårsaften, var da nesten 7mnd :) i år har jeg fått mamman min til og passe han for jeg og kjærsten min er bedt bort så da skal vi spise middag hos mamma og legge han så drar vi :)

Skrevet

Heldigvis tok vesla flaske på nyttårsaften i fjor(da var hun nesten 3mnd) så jeg slapp å sitte å kope. Foreldra mine feirer ingenting så da hadde det bare blitt meg og snuppa alene å det hadde jeg ikke noe lyst til så hun sov hos de mens jeg var på fest med venner.

I år skal hun også sove hos de mens jeg drar på fest. Holder med at jeg sitter alene på julaften så da drar jeg ut på nyttårsaften med god samvittighet :)

Hadde jeg vært i et forhold å hatt en baby som ikke hadde tatt flaska så hadde jeg ikke villet sitte alene akkurat. Hva med å dra på besøk til familie hvor du kan amme å så dra ut et par timer sammen med kjæresten, vis det er det du har lyst til da.

Skrevet

Vi er enten hjemme med venner på middag som har barn eller vi reiser til dem, da legger vi barna der og tar de ut i varm bil når vi skal hjem. Da er det ikke snakk om festing da, kanskje et par glass vin til maten for dem som ikke kjører..

Skrevet

Enig med Lisa, sånn er det her også. Synes det er sånn det skal være. Men nå har ingen av oss trang til å feste lenger i det hele tatt da heldigvis. Den tid er forbi :o)

Skrevet

Jeg og barnefar er ikke sammen, så første nyttår hadde jeg henne og nå skal han ha henne. Hadde vi vært i lag så hadde jeg latt han dra ut der han ønsker, mens jeg hadde vært hjemme med enten familien min eller venner med barn. Bryr meg ikke så veldig om nyttårsaften, er egentlig bare en vanlig fest for min del :)

Kan jo spise sammen, og så kan ha dra ut f.eks... Alt etter hvor mye du trenger han i løpet av kvelden..

Skrevet

ja enig med dere:) vi har heller ingen festetrang lenger, og godt er det! mye bedre å være hjemme og kose seg med lillevennen vår synes vi:) nyttårsaften blir vi hjemme og tar det rolig, men skal ut en tur 2.juledag, HVIS lillegutt har rukket å finne seg ordentlig til rette hos svigers. skal være der fra 20.des-2.jan. så tipper det går bra med en liten fest.

men jeg er drittlei av å drikke meg full på fest. dagen derpå blir jo såååå tung og kjip da. vil jo ha nok energi til lillegutt hele tiden!

Skrevet

Vil være sammen med lillemann på nyttårsaften jeg :)

Vi bruker å spise middag hos min familie, der samles vi mange til koldtbord med masse godt, og koser oss :)

Helt utelukket at sambo skal dra ut uten meg i allefall, det er jo nyttårsaften jo!

Nå har vi blitt mamma og pappa, da er det viktigst, ikke å feste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...