Gå til innhold

Hvordan holder dere motet oppe? Litt lei meg i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hulk, i dag kom TR på besøk. På dagen fire uker etter sist gang - så sånn sett er jo det bedre enn når hun kommer 1-2 dager sent, og man så vidt har turt å begynne å håpe...

Så da går vi vel i gang med vår 7.pp. Har nesten lyst til å gå opp hele greia. Har en datter fra før, nesten to år nå. Hadde så lyst på to tette, men det går jo rett i dass. :-(

Hva gjør dere for å holde humøret oppe da? Jeg begynner å føle meg helt deprimert ("klinisk", ikke bare litt deppa!?) nå. Helt nummen og kald inni meg, og småkvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hønemor2005!

Må si jeg kjenner meg litt igjen hos deg!! Jeg har selv vært prøver i over 2 år og har ingen barn fra før. Måten jeg holder humøret oppe på, det var ikke lett en stund, da grein jeg nesten vær gang hun derre tanta dukka opp, er den siste tiden har jeg bare tenkt at skjer det så skjer det, er ikke så lett, men har funnet ut at det er den eneste måten. Babylagingen kan ikke styre livet mitt, det er livet mitt for dyrebart for!!!! Men jeg forstår også at det ikke er lett å bare skyve tanken vekk!!!

Håper du lykkes snart!!!

Klem

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke fortelle deg hvordan du skal holde motet oppe, for jeg lurer på det samme sjøl!!! men jeg ville bare skrive en liten hilsen likevel.

Sjøl har jeg prøvd siden oktober 2005, men til forskjell fra deg så har jeg ikke barn fra før, så jeg veit ikke en gang om jeg kan bli gravid. Men iallfall, du hadde lyst på to tette, og jeg har lyst på baby før jeg blir altfor gammal!! (er snart 27-hulk!!) så jeg trur vi har det litt på samme måte likevel. Denne prøvinga og ventinga kan ta skikkelig på, og man blir faktisk litt deppa. Jeg er kvalm, mista matlysten og helt forferdelig dårlig humør!!

Ønsker deg iallfall masse lykke til, håper spiren dukker opp SNART!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...