mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Men det er ikke så lenge til neste gang. Bare huset blir ferdig, det tar vel en 4-5 mnd... Nå har jeg flyttet på meg helt uutholdelige bekkensmerter. Greit at jeg plages med det ellers også...... Men dette er litt i overkant av hva jeg synes er levelig. Jeg har (uten å skryte) relativt høy smerteterskel, noe jeg tror de fleste med kroniske smerter utvikler. Men nå må jeg klage litt, for så vondt er det lenge siden jeg har hatt. Klage,klage,klage,klage,klage og klage........sånn da har jeg klaget meg ferdig. Har dere hatt en fin adventshelg da??
Reveenka Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Her får du litt medfølelse og sympati! Ønsker deg god bedring c",)! Har hatt en fin adventshelg - det har blitt jobbet i kjelleren, og jeg øyner et håp om at det blir ferdig til jul...!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Det er bra, jeg liker egentlig ikke å klage for smertene blir ikke borte av den grunn. Men av og til er det litt deilig. Kjeller rydding er bra. Vi har nå under flyttingen forstått at vi har ting som formerer seg. Når man begynner å dra ut av loft og kjeller så blir det liksom bare mer og mer...... Pusser dere opp eller er det storrydding på gang?
Superlis Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Trøste,trøste,trøste,kos,kos,kos:=) Håper du ble litt bedre!!! Som sagt før har kjent bekkensmerter selv og vet at det er grusomt,er jo rett og slett funksjonshemmet! ikke noe gøy,og så i disse førjuls og flyttetider!! Håper du får hvilt deg litt nå,god bedring!
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 syt i vei du.har all grunn til det med vondt bekken.=0) du har vært flink,ferdig med flyttinga.nyt det fram til nesta runde,hehe.men da blir det mer morro,siden dere skal inn i nyhus. helga har vært fin her,men fryktelig travel...julegrantenning og dropskoking og diverse.godt det er en gang i året,hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Stakkars stakkars deg! Det er vondt vondt vondt og du har stått på som en lyktetenner i det siste.....Nå fortjener du ro og fred og hvile.-))) God bedring:-))
Trollmora Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Huff og huff. Bare klag, tenker de fleste har kjent på den vondten. Men du har vært kjempeflink! Håper at du fikk satt julepynten fremst av alle eskene så du slipper mer sjauing på en stund!
Gummelillan Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Oj, så flink du er. Stor trøsteklem og blåsing oversendes. I følge mine døtre kan mammas blås på vondten kurere de meste ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå