Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 referat fra mini-dibbetreffet som fru>3 og jeg skal ha idag:-)) Kommer senere:-))
Superlis Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Det gleder jeg meg til!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 Nå har vi kommet hjem fra mini-dibbetreffet vårt - og det var kjempekoselig!!! Vi fant hverandre veldig lett, da vi hadde lett gjenkjennelige vogner og hadde avtalt møtested:-) Tonen var der med en gang den og så var vi igang. Med kakespising, kaffe og te, middag til barn, skoprøving til Hannah og lille sjarmtrollet til fru>3 var jo bare til å spise opp:-)) Han flørtet da vitterlig med både store og små damer han:-))) Kjempekoselig var det og vi må helt klart møtes igjen, neste gang vi kommer oppover:-) Prinsen og prinsessen må jo fortsette flørtingen må skjønne, selv om prinsessen var litt vel ivrig på å rive og røske i lekene til prinsen da, hun er nå engang litt voldsom den lille frøkna her:-) Mødrene storkoste seg med en aldeles nyyyyyydelig kake kalt Sjokobombe, og den besto av mandelbunn, blodappelsinfromasj, sjokoladefromasj og et tykt lag med sjokoladetopping.........namnam!!! fru>3 og prinsen fikk selvfølgelig hilse på fjortisjentene, sambo og svigermor - de måtte jo sjekke at det ikke var noen øksemorder jeg skulle møte......hihi.....de ble nok veldig beroliget da de møtte deg,-)) Så tusen takk for en superhyggelig dag (som selvfølgelig endte i full shopping;-) lille prins og fru>3 - vi gleder oss til neste gang:-) ps. Skal hilse så mye til fotomodellen fra prinsesse Hannah;-)) Hun har de nye skoene på og det ser ut som hun har sjumilsstøvlene på når hun løfter bena.....hihi.....:-) Ha en flott kveld alle sammen - det anbefales virkelig å gå på blinddate med andre modenmammaer, det er nesten garantert at "daten" blir vellykket, da man vet at interessen er rimelig lik, nemlig de fantastisk flotte små klattene våre:-) Klem fra oss Hannah & mamma
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 mener da fru<3, men det skjønte vel alle:-) Har ihvertfall vært konsekvent....om enn feil....tjohei!
Superlis Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Høres ut som dere hadde et flott treff!! Koslig med oppdatering for oss som bare har vært inne i ruskeværet i dag=( Jaja har kost meg med pepperkake baking med ungene,ble bra de..dropsvindu fikk de og(pepperkakene altså) Gøy å lese fru<3 sitt referat også,dere hadde det hvist like gøy og hadde like søte unger:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå