Sessa ruger igjen... Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hadde begynt å få gode netter her i huset med amming stort sett kun en gang i løpet av natten, men nå har det skjært seg skikkelig. Begynte med at hun har vært vanskelig å legge. Må plutselig ammes i søvn (før ammet jeg og holdt henne våken til hun skulle legges i sengen, da sovnet hun stort sett med en gang), er ikke alltid det går og da blir det gjerne en kamp mellom mor og datter for å få henne til å ligge i ro - ikke kave så fælt og lukke øynene, våkner enda oftere første strekket på kvelden og kan da våkne helt og må ammes i søvn igjen. Om natten er hun mye urolig, gråter i søvne (kan det være hun drømmer) og er plutselig våken etter måltidene... og i hvertfall to måltider på en natt. Hun er tydelig trøtt, for øynene er smale og hun gnir seg i dem hele tiden. Men så kaver hun masse med armene og klorer seg i ansiktet osv. Virker som om kroppen prøver å holde hodet våken. :-) Hun er fire måneder.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Kanskje på tide å begynne med grøt?
Sigbeth Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 slik kaving og kloring driver min med også noen ganger, ofte er det fordi han trenger å få opp luft! Eller må bæsje. Hvis hun alltid må ammes i søvn, kan det vel hende at hun forspiser seg også? Litt byssing fungerer best her i huset, men det har dere sikkert prøvd også. Ellers er nettene her også veldig forskjellige, noen ganger kan han sove i flere timer, andre ganger er det mat hver tredje time. Tar nok litt tid før det blir noen fast rutine. Vet at barna våre er ca like gamle, men de er jo veldig forskjellige disse babyene!
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Min gutt ble også heeeelt tullete med soving når han var rundt 4 mnd. Tr det var tenner som gjorde det. Brukte hvertfall dentinox og bysset som en gal Noen dager trillet jeg han ut i vogna om kvelden, og bare bærte han over når han var sovnet skikkelig godt Er ikke bare bare med disse små. Men nå er han 6,5 mnd og er kjempe grei å legge da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå