Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 med fru>3!!! Så spennende å møte mennesket bak nicket, på et helt annet sted av landet......dette blir gøy:-))) Og vi skal spise verdens beste sjokoladekake - bare så dere vet det jenter!! Nei, nå skal jeg hoppe i dusjen - så jeg er ren og pen til mini-dibbetreffet:-) Ha en fin dag jenter!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Ha en fin dag / date....
fru <3 Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg gleder meg også =0)!! Spennende dette her, kjenner at jeg har noen små sommerfugler i magen... snakkes senere =0))
Superlis Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Heldigklatten deg da,er så gøy og treffe nye mennesker,kos dere!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå