kokka Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Jeg trenger hjelp, med hvilke salmer jeg skal velge til den store dagen. Noen som har noen fine forslag? Jeg har ingen ideer. Hjelp.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 det finnes ei side med oversikt over det, men nå husker jeg ikke hva den heter. Kansje noen andre husker...Vi hadde iallefall "å elska det er å leva" og "deg å få skode" (irsk folketone, kjempefin! Hadde to stykker som sang den 2 stemt i kirka, ble knallfint)
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Heisann. Vi fikk hjelp av presten til å plukke ut salmer som vi syntes var fine..mye hjelp å hente der vettu......
Leieboer funnet! Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Gå inn på orkdalsmenighetene.no (bryllup eller vigsel, litt usikker). Der kan du høre utdrag av melodien på mange vanlige salmer brukt i bryllup
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Hehe... Salmen heter "Å leva, det er å elska", ikke motsatt... Den passer veldig godt i bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå