Gå til innhold

Hvilke jenter tilhører denne magiske desembermåneden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan starte med meg selv. 30.12. Spennende å følge dere andre også:) Det er liksom "vår" mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 1 januar, så hører vel til både her og på januar mnd..:)

ja, takk begge deler??? hehe..:)

Er klar for at noe skal skje denne mnd altså.... romjula hadde passet bra :)

Skrevet

blir spennende å se på hvilken side du havner.. begynner å føle meg klar nå jeg og.. vil så gjerne se den lille!! :) Har en følelse av at jeg kommer til å gå litt over.. blir spennende dette:) Førstemann til mølla:)

Skrevet

Tror faktisk at jeg føder før tiden, håper håper, og passer meget bra egentlig, så lenge det er etter julaften kjipt å føde på julaften...hehe, men altså, kommer hun så kommer hun. Blir jo en spesiell julepresang iallefall...:) Blir spennende for oss alle..:) Juhu!!!!

Alt er klart her hjemme nå...:)

Skrevet

Jeg hører til desember:) Har egentlig termin 22 desember, men det blir ks den 14...så full nedtelling her:)

Skrevet

Jeg hører til hær jeg også :) har termin 20,12..........håper den lille kommer snart...føler meg veldig klar...Har alt klart bare ungen som mangler..he he

Skrevet

Hei!

Har termin om ei uke (11.), men håper at modningsakupunktur + fullmåne skal gjøre sitt til at vi er igang i løpet av de nærmeste dagene =)

Skrevet

jeg har termin 30.desember!! :-)

Skrevet

har termin 19 desember...

Begynner å bli klar for å få han ut no ja...

Lykke til!!

Skrevet

Hei!Jeg har termin 13 des. og venter min 4 gutt.Tar bringebærkappsler og har ofte sex så håper han kommer snart for nå er jeg veeeeeldig lei:o(

Skrevet

jeg hadde termin 29. nov jeg, men hører vel til her nå.... må vel komme ut iløpet av des. denne babyen! ingen som har blitt inni der enda så vidt jeg vet..... Håper håper hele tiden! skal til jordmor nå om en time, spennende å høre hva hun sier!

Skrevet

Jeg hører til her ja, termin på julaften... ;)

Skrevet

me me me me me m em me meme

Skrevet

30.12 her, en av de siste i desember da. Det blir spennende å se!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Jeg hadde termin den 26. november jeg da, men er still going "strong". Jaja, trøsten min er at å ha fødselsdag i desember er jo koseligere enn i mørke november. Det syns hvertfall jeg! :)

Skrevet

28.desember her, men håper på januarbarn:)

Skrevet

Termin i dag så jeg hører definitivt til des klubben!!! Er kjempe frustrert i dag og bare venter på at ting skal skje snart!!

Skrevet

26.desember her....håper jeg og "lillesøster" er hjemme til jul, da...

Skrevet

10 dager på overtid her, så jenta blir visst et lite adventsnurk som forhåpentligvis vil komme idag, bare riene ikke gir seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...