Canutte Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 billig tester!! Jeg er blitt den største testomanen i verden tror jeg!!! Lider fullstendig av tisse på pinne syndrom, alvorlighetsgrad 1!!!!! Pinner til EL som jeg alltid begynner med for tidlig, slik at pengene der renner rett ut i sanden...Graviditetstester som jeg bare mååååååååååå prøve altfor tidlig...urkghhhhhh... Billig tester har nok desverre tjent en masse på penger på meg siden august..Og kommer sikkert til å få flere oppdrag fremover. Hvordan iallverden skal jeg klare å slutte å bestille tester i x antall??? Er det flere enn meg som har lagt igjen en del penger i kassa hos dem???
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hihi.. Holdt på sånn første pp. Testa masse, aaaalt for tidlig, men klarte ikke å la vær.. Men, det har heldigvis gitt seg nå
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hehe, kjenner til det!! Er jo sååå spennende å teste!! Det beste tipset jeg har må være å ikke bestille for mange tester av gangen, og bestille slik at du får dem når det faktisk er på tide å teste, hehe. Tror billig tester tjener godt på oss testomane ja, hehe.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Uff, ja - kjenner meg igjen, bortsett fra at jeg bruker CB EL tester og persona, orker ikke å tenke på hvor mye jeg har brukt på det hittil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå