Gå til innhold

Hvordan merket du at baby fikk tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her har de siste to nettene våknet opptil flere ganger, noe hun ikke gjør ellers. Kan ligge lys våken midt på natta lenge og bare sparke og slå i dyna, syte litt osv. På dagen virker hun mer urolig - nesten litt aggresiv mot lekene sine, og klager og syter mye mer enn til vanlig. Hun er 6 mnd om 8 dager...så jeg lurer på om det kan være tenner som plager henne. Men jeg verken ser eller kjenner noe antydning til dette i munnen. Kan det være tenner fordetom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde fingeren min i munnen som så ofte før, og da kjente jeg noe skarpt noe, gitt. Da begynte jeg å legge merke til en liten kul ved siden av det skarpe, og der kom det enda en tann.

Skrevet

Vi har også merka det om nettene, hver gang det er tenner i vente er han våken minst et par timer hver natt. Herlige greier ;) Merker ikke noe forskjell om dagen, dog.

Skrevet

Jeg mente om dere merket det på noe annet enn tannstubbene som kom opp, hehe :)

Kanskje det er det her også da Anonym....hvor lenge varer det i tilfelle, og hvor lenge før begynte det, før dere så tennene komme ut?

HI

Skrevet

heisann!!

min gutt starta å klø i munnen da han var 3 mnd. da sluttet han også å sove hele natta som han hadde gjort ganske lenge.. han våkna av Ingenting på natta, våkna hver gang vi gikk og la oss. etter noen uker med økedøgn (stoooort sugebehov) hvor han spiste hver eneste time hele døgnet, eller hver 1.-2 time hele døgnet...så starta vi med litt grøt. ingenting skjedde. altså ingen forandring. sikla sutra. vi har en ganske tålmodig liten gutt.. da han fikk 2 tenner på 1 uke for 2 uker siden har han blitt den samme gamle gutten igjen. han kan leke alene på gulvet igjen!

sutrer sjelden, annet enn når han er trøtt eller sulten!!

det gikk altså 1,5 mnd hos oss.

Skrevet

Sutring, sikling, desperat gnaging på alt mulig, urolig søvn på natta.

Skrevet

Ånei....1,5 mnd med lite søvn og sutring :( Hva gjør dere når de ligger på gulvet og bare sutrer da? Kan jo ikke leke med henne heeeele tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...