Gå til innhold

sitter her med en CB dig som det står gravid på.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som bare tok testen for å "øve" meg til ikm. Har kun telt to av syklusene mine og de var på 29 og sist 34 så har tatt utg pkt i 34 og skal da ha ikm 10 des!! men El kom litt tidlig så telte dager etter el og er på dag 13 idag.... Og vi som ikke hadde sex på el engang, hadde 2 muligens 3 dager føre.

Huff er helt skjelven jeg! Jeg er gravid jo.............!!!

Cb dig er sikker den eller? Den tuller ikke med meg vel..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse fra meg...

En positiv G-test er positiv... Kjenner ikke til CB sine, men de skal jo være veldig bra...

Drar deg med over på 1.tri jeg...

Klem fra...

Skrevet

Ikke for å være negativ her, men er det ikke litt tidlig å se resultat når du har IKM 10.des? Det er jo en uke til...

Skrevet

Takk scubagirl jeg blir med deg. Masse gratulerer til deg også!!!

Oy glemte helt å slenge ut masse babystøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Ååå gratulerer så mye!!!

Lykke til videre:o)

Så vidt jeg har skjønt er den veldig sikker.Den blir jo bare pos hvis du har hcg i urinen, og det betyr jo at du er gravid!!

Skrevet

Gratulerer!!!

CB digital er veldig sikker. Jeg testet også positivt veldig tidlig med den da jeg var gravid - ca 4 dager før IKM tror jeg.

Lykke til ;)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre på ferden!!!!!!!!

Skrevet

Det skal jo endel hcg til for at cb digital skal slå ut, så jeg sier bare : Gratulerer kjempe masse! God tur over på 1.trim:-)

Skrevet

Gratulerer!!

Tror ikke du får en digital til å slå ut uten den er rett...

Dette viser hvor "viktig" det er å ikke følge datoene alt for "slavisk"!!

El kommer når den vil den.. ikke avhengig av forrige syklus!!

Lykke til videre og kos deg kjempemasse!!!!!!!!!!!!!

Klemklem!!

Skrevet

Gratulerer saa mye! Lykke lykke til...

Kan du vennligst spre litt 2pp type babystoev ogsaa, hihi...?

Ha det fint framover, og topp med tidlig resultat!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre :)

Skrevet

GRATULERER !! For en hyggelig nyhet! :)

Lykke til videre!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...