Gå til innhold

Fjortiser og stjerner i øynene:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to 13-åringer liggende ved siden av meg nå (jeg sitter på gulvet og dibber). De har kost seg så siste dagene her på Sunnmøre. Blitt kjent med mange nye ungdommer og fartet hver dag:-) Er så gøy å se dem tørre å møte nye mennesker, med åpent sinn, komme hjem ivrige og med stjerner i blikket - Å mamma, det er så mange kjekke gutter her altså!!! Ja, også er jentene kjempegreie og kule da!!!

Og vi som er jenter selv vet jo det, at det er lurt å bli "godkjent" av jenteligaen først:-)) Det er noen uskrevne regler som gjelder, og som kanskje har vært gjeldende bestandig:-)

Men de er så søte i den brytningsfasen de er nå, mye barn, litt voksne, og veldig mye tenåringshormoner:-))

Det er en utfordring å være mamma til tenåringer, men aller mest så er det bare utrolig gøy og spennende!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Blir egentlig litt bekymret jeg når jeg tenker at jeg har 3 døtre og at de en eller annen gang blir tenåringer de også...Men du får meg til å samtidig tenke på gledene det gir ;-) Takk!!!!

Skrevet

Jeg har en 14 åring som nettopp har fått kjæreste OG dumpa han samme mnd.

Håper det er lenge til neste beiler....

Hun er sur på meg i kveld. Jeg har bedt henne vaske reint hamsterburet, for nå stinker rommet hennes dyrebutikk. Tenker hamsteret går ut døra snart, for jeg orker ikke passe på at han har det bra.

Har nok å tenke på for tiden...

Skrevet

Åh, jeg som har GRUET meg sånn til at 5-åringen min blir tenåring. Du får meg nesten til å GLEDE meg!

:-)

Skrevet

Høres veldig koselig ut!

Foreløpig synes jeg også det bare er kos med min nylig fylte trettenåring. De er jo kjempegreie!

Hun hadde bursdagsbesøk på lørdag med en haug klassevenninner, og de var helt eksemplariske. Etterpå ryddet hun og tre venninner alt etter besøket. Så var det rett til byen for å handle og se på julelystenning, før hun dro på overnatting hos en av jentene.

Og om kvelden før hun dro på overnatting hadde hun også lys i øyene og erklærte at dette hadde vært en sånn utrooolig fin dag.

Enig i at de er kjempesøte i denne alderen. Håper det varer!

Skrevet

Enig med dere, hørte så mye om tennåringer før mine egne kom i den alderen,men foreløbig så har vi det veldig fint sammen! Selvfølgelig stormer det litt her og av og til,men det skal det jo...en skal føle at det står til liv! Var som en venn av meg sa: tross alt ,de aller fleste ungdommer er snille og greie,bedre enn rykte sitt tilsier:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...