Gå til innhold

Julebord sammen med 3000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er helgen avsluttet. Den startet med julebord med mannens jobb på fredag. Julebord i en idrettshall sammen med 3000 andre! Hadde ikke nevneverdig høye forventninger, så det er vel derfor jeg er nokså fornøyd. Det var nesten en times konsert med de nye gitarkameratene, det gjorde det verdt å være der. Intimt og personlig ble det selvfølgelig ikke og med Øyvind Blunk som konferansier ble det litt mye prompehumor for meg. Men det var altså greit nok. Storebror og minstemann var hos mormor og bestefar, så vi fikk sjansen til å storhandle litt mat. Nå er pinnekjøtt til julaften på plass, det samme er masse ribbe til neste helg. Da skal vi servere 15 stk. Enda flere var invitert, er glad det var noen som svarte nei...

Ellers har jeg brukt tiden på å begynne på julekortproduksjon. Har dessuten gjort ferdig 44 pepperkakehjerter med melistall og pynt på. De henger i kjøkkenvinduet. Skulle selvfølgelig vært ferdige før fredag, men minstemann visste jo ikke at det var 1. desember og storebror var fornøyd med bilen han fikk i sin kalender.

Har fått bilder fra fotografen også etter bryllupet. Det var fint det! Ble blank i øynene og lykkelig bare av å se dem. Er misunnelig på dere som har det til gode nå om ikke så lenge.

I dag har vi vært på Bærums verk og jeg kjenner igjen beskrivelsen fra Bergens pepperkakeby. Voksne folk som dytter unna storebror, som velter minstemann og som sniker i køen i Sjokoladehuset. Ikke særlig sjarmerende!

Ønsker alle en strålende uke med lite stress, masse hygge og god stemning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gigajulebord høres litt lite intimt og koselig ut ja.

Neste år får du ta med barna på¨nisseorientering fra Øverland til Sætern gård i marka. Selv om været ikke var helt bra så storkosa ungene seg. Turbo delte ut kart nederst i løypa, nisser og søstrene fra Verket forteller historie, tegning og toving på stabburet og selvfølgelig grøt til lunsj i kafeen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...