Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 ....noen ganger. Som regel er jeg sterk som fy og pløyer gjennom hverdagen i minst 50 km/h og greier det meste uten problemer. Men noen ganger, som i kveld, blir jeg vippet av pinnen av noe så teit som en utebleven melding. Svaret som ikke kom. Hvorfor kan jeg ikke være sterk hele tiden? Utfordre skjebnen, be mine bønner og kjøre på? Sukk. Det ordner seg jo alltid. Men noen ganger er det trafikk-kork i hjernen og tusen ting baller seg på. Det jeg aldri får gjort. Det jeg får gjort, men ikke godt nok. Det jeg gjør bra, greier jeg å vedlikeholde det i fremtiden? Det er ikke alltid så innmari lett, selv om jeg gjør alt jeg kan for at det skal se slik ut. For jeg er heldig, stort sett er jeg sterk. Bare ikke i kveld.
SK&Maylen Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Skjønner kors du har det.. Føler eg til vanlig kan flytte fjell.. men bare av og til så kan en liten småstein vere nok til å stoppe meg opp..
Janne&Noah Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Henger meg på! Jeg er også alltid sterk til vanlig, den som ordner opp. Men vi er i en sårbar posisjon, og kanskje mer avhengig av andre enn til vanlig. DET synes jeg er bare helt kjempe pyton!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå