Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Lillegutten er nå 9 mnd:) blir spennende dette:) Litt sommerfugler i magen ja:)
Da HarViTreUnger Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Har to med 20 mnd mellomrom - det er topp ) Det er en fin følelse å ha betemt seg for å få en til og spenningen mens en prøver. Lykke til ;O)
limoe *jente f.01.06.06* Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Vi gjør nok også det. Eller - vi prøver ikke, men gjør heller ingenting for å unngå. Her er lillesnupp 7mnd Noen erfaringer med så tette søsken? Jeg ønsker å ha muligheten til å utsette barnehagedebuten og tror at de vil få mye glede av hverandre.
jensemamma Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hei Vi prøver også på nr. 2 nå. Jenta vår er 13 mnd, og da blir det vel minimum 21 mnd imellom. Er så redd det er litt tett, men blir derfor lettet når jeg ser at det er flere som prøver seg enda tidligere. Tror det uansett er tøft med en bitteliten en i huset når man har en fra før, men samtidig sier jo alle at nr. 2 ofte er roligere eller i alle fall blir mer vant til å måtte dele tiden med andre. Satser derfor på at det skal gå greit. Vi ville egentlig vente i noen mnd til, men har så mange venner som opplever å slite med å bli gravide med nr. 2 eller som har hatt opptil flere aborter. Vi vil derfor prøve allerede nå, for det kan jo ta tid. Og vi blir jo ikke yngre noen av oss! Nå er det spennende å se hvor lang tid det tar før jeg ev. blir gravid da. Lykke til til alle dere andre også.
tvillingen Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Har en gutt på 13 måneder, og nr. 2 kommer om 12 uker! Blir nok mye slit og veldig mye kos!!
Tomaten Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Har en gutt på 3 år, så nå er det på tide med søsken:) Slutta på p-piller for 14 dager siden..... så dette blir spennende:)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 her og... sluttet på p piller for 14 dg siden... har snuppe på 4 mnd:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 jeg slutta på p-pilla for ca 1mnd siden, og jammen har jeg ikke blitt gravid... gikk mye fortere enn jeg trodde gitt!! men er veldig glad for det ..... får nesten 3års forskjell på barna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå