Gå til innhold

ÅH! blir så oppgitt!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrivd her tidligere om hvordan samboeren min gjorde det slutt for 2 uker siden...:P

Han flyttet uansett ut for litt over en uke siden, og det var fint:)!!

Han skulle tilbake til "hjembyen" sin, (eller bygda er vel mer det rette ordet:P) i helgen for å feste, dette var egntlig hans helg å ha henne, men jeg har aldri noe imot å ha snuppa mi litt ekstra! å særlig nå som hun er syk:(

Han skulle komme innom oss på fredag før han dro å si hade, men det gjorde han aldri, han sa ikke ifra en gang. så det endte med at jeg skrev en meld til han om at hun skulle legge seg snart.. Å da fikk jeg tilbake at han allerede hadde kjørt.!

Også skrev han at han skulle komme innnom på søndag siden vi skulle til mamma/mormor på mandag igjen.

Men han har ikke gitt lyd fra seg, å det har vært legge tid for lenge siden!

Overreagerer jeg litt nå, eller har han allerede begynt å svikte henne??

Det er greit det at hun ikke forstår så mye enda, men etterhvert vil henne gjøre det.. syns det ikke er riktig uansett, å så ikke siifra engang!?!

ÅH! suuur!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsår kjempe godt at du er oppgitt over han!! Har ikke lest innlegget ditt tidligere, men uansett så synes jeg det var teit av han og ikke møte opp verken på fredag eller søndag.

Det minste han kunne gjort var jo å gi beskjed om at han ikke kom. Men mannfolk tenker ofte ikke så mye på konsekvensene og gjør som det passer de. det er hvertfall min mening.

Men siden det har gått så kort tid siden det ble slutt å sånn, så kan det jo være at det bare var et engangstilfelle. Får hvertfall håpe at han ikke svikter henne:)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...