Frøken Lilla Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Kan dere se om jeg er blitt gravid denne måneden? Eller evnt. når jeg blir gravid? Kjønn? Kjempefint om dere kunne ta dere tid til å se på meg jeg er født 14.10.74 han 14.08.74 Har tre barn født i 2002,2003,2006
Elastica Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Heisann:-) Ser ikke ut som om du må vente så lenge før du får to blå :-) Om det ikke har klaffet no så er det hvertfall ikke lanft unna ... For meg ser det ut som en liten gutt. Fikk deg inn som en " guttemamma" at du får flest gutter, men kan jo selvfølgelig ta feil :-) Ønsker deg hvertfall masse lykke til!!
Frøken Lilla Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 Takk for svar Tante rød kom i går, så er nok ikke gravid denne måneden. Håper du har rett at det er like før da. Nattinatt spådde meg til februar, og det er jo ganske nært det da Håper det blir en gutt. Har 2 jenter og 1 gutt fra før. Får jeg en gutt til så blir det jo 50/50 da...hvis ikke de skulle bli tvillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå